۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۳۲۰۸۰

کشف ۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، از کشف ۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان خبر داد.
کشف ۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق سوخت در خور بندزرک این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران امنیت اقتصادی و یگان امداد شهرستان با هماهنگی مأموران دریابانی کرگان با استعداد نیروی کافی به محل مورد نظر اعزام که قاچاقچیان به محض رویت ماموران اقدام به پاره نمودن مشک های پلاستیکی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مأموران با سرعت عمل 65 هزار و 300 لیتر گازوئیل قاچاق از مشک‌های ماری کشف کردند.
این مقام انتظامی ارزش ریالی سوخت کشف شده را بنابرنظر کارشناسان مربوطه 6 میلیارد و 250میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: سوخت های قاچاق کشف شده به شرکت پخش فرآورده های نفتی میناب تحویل و در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

کشف بیش از 22 هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عباس 
فرمانده انتظامی شهرستان بندر عباس هم از کشف 22 هزار و 200 لیترسوخت قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال توسط مأموران انتظامی در این استان خبر داد. 
 سرهنگ تیمور دولتیاری در این رابطه اظهار داشت : در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، مأموران انتظامی یگان امدادبا همکاری پاسگاه های شمیل وحسن لنگی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل چند اکیپی به محل های مورد نظر اعزام وباگشت زنی در سطح حوزه به سه دستگاه خودرو مشکوک و آنها را متوقف و در بازرید از آنها 3400لیترگازوئیل قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس اذعان داشت: در عملیاتی دیگر نیز مأموران انتظامی شهرستان بندر عباس در بازرسی از یک باب منزل موفق به کشف 18هزارو800 لیتر گازوئیل قاچاق شدند.
این مسئول انتظامی ارزش سوخت های کشف شده را 2 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 3 متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.
ا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی