۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۱۳۲۲۱۷
در سال جهش توليد:

توليد بيش از ۳/۵ ميليون تن محصولات در پتروشیمی بندر امام 

پتروشيمی بندرامام در ۹ماهه سال جاری بيش از ۳/۵ ميليون تن انواع محصولات شيميايی و پتروشيميايی را توليد كرد تا موفق شود بيش از ۹۵ درصد برنامه توليد خود را محقق کند.
توليد بيش از ۳/۵ ميليون تن محصولات در پتروشیمی بندر امام 
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، اين شركت اهداف و برنامه های خود را منطبق با شعار سال تدوين و به منظور تحقق اين شعار اقدامات موثر و حائز اهميتی را در راستاي رفع موانع توليد اجرايی كرد تا توليد حداكثری صورت بگيرد.
پتروشيمی بندرامام دارای چهار مديريت فنی و توليد فرآورش 1 ، فرآورش 2 ، بسپاران و كيميا است كه وظيفه توليد انواع محصولات در سه زنجيره آروماتيك ، پلی الفينی ، كلر و PVC را به عهده دارند و اين در حاليست كه اين شركت از ابتدای سال تا پايان آذرماه در واحدهای توليدی خود موفق به توليد بيش از ۳/۵ ميليون تن محصولات در اين سه زنجيره توليدی شده است.
شايان ذكر است علی رغم اينكه پتروشيمی بندرامام و پنج شركت زيرمجموعه آن در ليست اوليه تحريم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفتند اما با همت و تلاش كاركنان و مديريت خود توانست ضمن اهتمام در امر توليد و صيانت از برنامه توليد، در بخش داخلی سازی قطعات، كاتاليست‌ها و مواد شيميايی نقش بی بديلی را ايفا کند و قطعات و مواد بسيار حساسی که به ویژه در صنعت پتروشیمی کاربرد زیادی داشتند را بومی سازی كند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی