۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۳۳۲۷۱

مکمل‌های بنزین مورد تأیید نیست

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:عرضه مواد افزودنی و مکمل‌های بنزین در جایگاه‌های سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.
مکمل‌های بنزین مورد تأیید نیست
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    فاطمه کاهی افزود: بنزین عرضه شده در تمام جایگاه‌های عرضه سوخت کشور مطابق با استاندارد‌های شرکت ملی پالایش و پخش، تولید و توزیع می‌باشد و کمبودی از بابت اکتان و یا دیگر مواد ندارد.
وی با بیان اینکه اساسا چیزی به عنوان اکتان اضافی پایه علمی ندارد گفت: مکمل‌هایی که با نام اکتان افزایی عرضه می‌شود، هیچ تأثیری در افزایش کیفیت سوخت و یا به‌سوزی آن ندارند و ادعای فروشندگان این مکمل‌ها در خصوص اکتان افزایی و ارتقای کیفیت سوخت با این مکمل‌ها به هیچ وجه مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و عرضه این مکمل‌ها هیچ مجوزی از سوی این شرکت، سازمان حفاظت محیط زیست و یا دیگر مراجع رسمی ندارد.
مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید براینکه فرآورده‌های نفتی توزیع شده، به مواد افزودنی یا مکمل و یا اکتان‌افزا از قبیل محلول، قرص و ... نیازی ندارد، ادامه داد: عرضه این مواد در جایگاه‌های سوخت کشور مورد تأیید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیست و اگر مردم شکایتی دراین باره دارند می‌توانند گزارش‌های خود را به بازرسی مناطق و یا شماره ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


رسول سیفی
سلام پمپ بنزین کارت من خلی کرد وانت بار پول که برای وانت باراها شارچ می میشه امروز استلام گرفتم همیه پول را خالی کردند کجا شکها ت کنم
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی