۳
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۱۳۳۸۳۴

پتروشیمی پردیس رتبه برتر کنترل تولید در کشور شد

 واحد کنترل تولید شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد برتر سال ۱۳۹۹ در بین شرکت های پتروشیمی سراسر کشور معرفی شد.
پتروشیمی پردیس رتبه برتر کنترل تولید در کشور شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    با بررسی های صورت گرفته توسط مدیریت کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، واحد کنترل تولید شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان واحد برتر سال 1399 در زمینه همکاری و مسئولیت پذیری مطلوب در بین شرکت های پتروشیمی انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
 در پیام مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیرعامل پتروشیمی پردیس آمده است: بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند همکاران واحد کنترل تولید آن مجتمع در تکمیل و بروز رسانی اطلاعات سامانه تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقدیم می دارم و با اهدای این لوح انتخاب واحد کنترل تولید آن شرکت به عنوان واحد برتر سال 1399 در زمینه همکاری و مسئولیت پذیری مطلوب را تبریک می گویم.
 سید جلال میرهاشمی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روز افزون در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافته و با تکیه بر دانش، هم اندیشی و تععامل موجبات رشد صنعت پتروشیمی را فراهم سازید.
 واحدهای کنترل تولید شرکت های پتروشیمی هرساله براساس معیارهایی از قبیل سرعت، دقت و صحت اطلاعات ارسالی و همچنین میزان تعامل و مشارکت توسط امور هماهنگی و کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی مورد ارزیابی قرار می گیرند و از واحدهای برتر تقدیر به عمل می آید.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکرمی
سال 99 سال ورود بازنشستگان به صندوق نفت بود
روسای مناطق دو و شش صندوق ها که در نیمه دوم سال 99 منصوب شدن هر دو از بازنشستگان نفت هستند. ضمنا تعدادی دیگر بازنشسته غیر نفتی وراد صندوق شده است.
ان وقت مسئولان صندوق برای اشتغال فرزندان ما بازنشستگان می گویند کاری از دست شان بر نمیادد
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی