۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶
کد مطلب : ۱۳۴۰۸۴

جذب كارشناس پرستاري و بیهوشی در کیش

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اولویت بومیان و ساکنان، از طريق آزمون جذب، نیروی پرستار استخدام می کند.
جذب كارشناس پرستاري و بیهوشی در کیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جزیره با هدف تکمیل کادر پرستاری اين مركز درماني ، ساعت 10صبح روز شنبه 21 فروردين در سالن همايش شماره يك بيمارستان كيش آزمون جذب نیروی پرستاری و بیهوشی برگزار می كند که كارت ورود به جلسه قبل از شروع آزمون توزيع خواهد شد.
متقاضیان می توانند از امروز از امروز يكشنبه 15 فروردين تا پنجشنبه 19 فروردين برای نام نویسی به سایت بیمارستان کیش به آدرس kishhospitalfz.com مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم در قسمت خدمات الکترونیک _دعوت به همکاری ، در اين آزمون شرکت کنند.
شرایط عمومی استخدام در این مجموعه،اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، سلامت جسماني و رواني،عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محكوميت جزايي،عدم ممنوعيت استخدام در دستگاههاي اجرايي از سوی آراء مراجع قضايي و ذيصلاح اعلام شده است.داوطلبان استخدام نبايد جزء نيروهاي بازخريد خدمت و همچنين بازنشسته دستگاههاي اجرايي باشند، همچنین گذراندن دوره خدمت يا داشتن کارت معافيت قانوني نیز الزامی است.
گفتنی است اصل مدرك تحصيلي مربوطه (پايان طرح – مدرك پرستاري و بيهوشي)اصل كارت ملي و شناسنامه واصل كارت پايان خدمت به همراه يك قطعه عکس4×3 مدارک مورد نیاز برای استخدام می باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام خوب تو خدا جواب میدهید خیلی ای استخدام من ۱۴ سال کمک بهیاری ای اگر دست راه داری من نجات مدهید
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای