۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۱۳۴۱۶۳

جزئیات شهادت دو محیط‌بان زنجانی

به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست، دو محیط‌بان زنجان با تیر جنگی به شهادت رسیده‌اند.
جزئیات شهادت دو محیط‌بان زنجانی
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سرهنگ جمشید محبت‌خانی، فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست، ضمن تشریح جزئیات نحوه شهادت دو محیط بان زنجانی، گفت: شامگاه دیروز (۱۶ فروردین‌ماه) حدود ساعت ۱۸:۳۰ دو محیط‌بان در منطقه فیله‌خاصه به سرنشینان یک دستگاه نیسان مشکوک می‌شوند که اقدام به تعقیب این افراد که در حال شکار غیرمجاز بودند، می‌کنند.
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست، در این زمینه تصریح کرد: تعقیب و گریز ادامه داشته و سرنشینان خودروی نیسان، خودرو را به سمت جاده زنجان به قزوین هدایت می‌کنند که در این شرایط نیروهای محیط‌زیست از طریق تماس با تلفن ‌همراه و بی‌سیم مراتب را به مسئولان امر گزارش می‌دهند.
وی ادامه داد: در ادامه تعقیب و گریز، خودروی شکارچیان غیرمجاز وارد مسیر فرعی شده و تعقیب یک ساعت ادامه داشته که از ساعت ۱۹:۳۰ ارتباط محیط‌بانان با مرکز قطع می‌شود که بلافاصله نیروها وارد عمل می‌شوند که با تاریک شدن هوا جست‌وجوها به نتیجه نمی‌رسد.
فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست، با بیان اینکه صبح امروز (۱۷ فروردین‌ماه) و با تلاش نیروها پیکر این دو شهید در کنار خودروی خود پیدا شد که متاسفانه شکارچیان، آنها را با تیر جنگی به شهادت رساندند که در این رابطه پرونده ای تشکیل شده و موارد در حال بررسی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی