۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۱۳۴۲۹۷

تقدیر شوراهای شهر عسلویه از پتروشیمی جم

روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه با اهدای لوحی به مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم از فعالیتهای خیرخواهانه و انجام تعهدات حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت تقدیر کردند.
تقدیر شوراهای شهر عسلویه از پتروشیمی جم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان عسلویه با اهدای لوحی به محمدرضا سعیدی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم از فعالیتهای خیرخواهانه و انجام تعهدات حوزه مسئولیت های اجتماعی این شرکت تقدیر کردند.
 در متن این لوح که امضای هشت تن از روسای شورای اسلامی را دارد، آمده است:
جناب آقای دکتر سعیدی
مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی جم و عضو شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس
تلاشهای ارزشمند و خیرخواهانه حضرتعالی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و رفع مشکلات مردم شهرستان به ویژه احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، فرهنگی، درمانی، احداث منازل مسکونی جهت افراد نیازمند و توسعه فضای سبز موجبات خوشحالی و مسرت اهالی منطقه گردیده است.
به پاس اقدامات ارزشمند و انسان دوستانه حضرتعالی مراتب سپاس و تقدیر خود را از جنابعالی و همکاران ارزشمندتان تقدیم می داریم.
 گفتنی است پتروشیمی جم با عضویت در شورای راهبری پتروشیمی های منطقه پارس همواره سهم قابل توجهی در بخش مسئولیت های اجتماعی و کمک به مردم ساکن در شهرستانهای استان بوشهر ایفا کرده است. این در حالی است که به موازات اقدامات یاد شده ، پتروشیمی جم به صورت مستقل نیز فعالیت های گسترده ای در این حوزه دارد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای