۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۱۳۵۶۵۹

پیام مدیر عامل ملی حفاری برای آزادسازی خرمشهر

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت.
حمید رضا گلپایگانی
حمید رضا گلپایگانی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در پیام دکتر حمید رضا گلپایگانی آمده است:
 حماسه مقاومت ارتشیان، پاسداران،  تکاوران، سربازان پادگان دژ و مردم مقاوم در روزهای آغازین جنگ تحمیلی در دفاع از شهر خرمشهر، حادثه ای بی نظیر در دفاع مقدس است که هرگز فراموش نمی شود.
رزمندگان سلحشور اسلام با پیروی از پیر مراد خود حضرت امام خمینی (ره) پای در نبردی نابرابر با دشمن گذاشتند و با گذر از۵۷۵ روز و شب عاشورایی سربلند از این آزمون بیرون آمدند و خرمشهر شهر خون در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات ظفرمند بیت المقدس از اسارت دشمن بعثی آزاد شد.
بی تردید سوم خرداد فرصت ارزشمندی برای بازشناسی تاریخ بلند پایداری و ایستادگی ملت شریف ایران در دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس است.
روز مقاومت، ایثار و پیروزی، نماد وحدت و همبستگی ملی،  غیرت و شرف، جانفشانی و مجاهدت، دفاع از استقلال و حفظ ارزش ها و... برای همیشه بر تارک این سرزمین مقدس خواهد درخشید و به یادگار خواهد ماند.
 با گرامی داشت این روز خاطره انگیز و غرور آفرین و تعظیم در مقابل خانواده های معظم شهیدان و یادگاران دفاع مقدس،  امید است به فضل پروردگار در راه نشر و انتقال فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به نسل آینده و تلاش در عرصه های خدمت به مردم  کوشا و سربلند باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی