۳
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۱۳۵۶۸۶

کسب نشان عالی درخشان جهش تولید از سوی پتروشیمی امیرکبیر

دکتر پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از سوی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
کسب نشان عالی درخشان جهش تولید از سوی پتروشیمی امیرکبیر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی نفت ما، دکتر پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از سوی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر طی مراسمی از سوی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده و موفق شد تا نشان عالی درخشان جهش توليد را از آن خود کند. همزمان معاونت وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از پتروشیمی امیرکبیر به‌دلیل رکودشکنی‌های صورت گرفته به‌ویژه در بحث تولید تقدیر کرد.
این مراسم، به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیران عامل صندوق‌ها، بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران، بنگاه‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و طی آن از شرکت‌های برتر به‌لحاظ عملکرد از جمله پتروشیمی امیرکبیر با اهدای تندیس طلایی تقدیر به‌عمل آمد.
محمد شریعتمداری در این همایش با اشاره به گزارش‌های عملکرد ارائه شده در این مراسم اعلام کرد که ما با استفاده از جوانگرایی نخبگانی توانستیم به اهدافی نائل شویم که در این برنامه به آن اشاره شد و این جهش تولید، افزایش سود و بهره‌وری نتیجه شایسته‌سالاری و انتخاب مدیران جوان کارآمد شایسته بوده است.
دکتر حجت الله میرزایی معاونت اقتصادی وزیر نیز در این مراسم، با نام بردن از برخی مدیران عامل هلدینگ‌ها و صندوق‌ها، آنچه صورت پذیرفته را شایسته‌گزینی و انتخاب‌های درست توصیف کرد و گفت: پتروشیمی امیرکبیر در مسیر تامین پایدار خوراک و سود ده برابری نسبت به سال گذشته توانست به موفقیت چشم‌گیری دست یابد.
میرزایی افزود:پتروشیمی امیرکبیر در بین ۴۰۰ شرکت وزارت رفاه توانست بالاترین سود را به دست بیاورد.
شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۹ توانست در شاخص تولید کل، تولید پلمیری، فروش مقداری و مدیریت بهینه سبد خوراک و سود خالص رکوردهای ده‌سال گذشته خود را جابه‌جا کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حمید
قدرانی از زیباترین صفات است
کار بزرگی انجام شده است
رشد 10 برابر سود شرکت در گزارش آمده است که هر خواننده با انصافی را به وجد می آورد ولی بهتر است دلایل این رشد سود آوری هم ذکر شود از جمله کدام عامل یا عوامل باعث این رشد 10 برابری سود شده است
1- عملکرد تولید نسبت به سال قبل
2- نرخ تسعیر ارز و درصد تاثیر ان بر رشد سود
3- قیمتهای خوراک و محصول و درصد کاهش یا افزایش ان نسبت به مدت مشابه
4- مدیریت هزینه ها و درصد کاهش یا افزایش
5- حاملهای انرژی نرخ رشد یا کاهش و درصد آن
6- حقوق و دستمزد نرخ رشد و یا کاهش
7- تعداد نیروهای نرخ رشد یا کاهش در سالهای 97 و 98 و 99
به دلیل اینکه تاثیر ان در سال بعد مشخص می گردد
8- عملکرد تولید نسبت به ظرفیت اسمی نرخ رشد
با توجه به نرخ رشد 10 برابر سود نسبت به سال 98 باید شاهد رشد چشمگیر اررش سهام در بازار بود و نوید بخش آینده ای روشن برای شرکت است .
دست همه تلاشگران عرصه تولید و خدمت به ایران را باید بوسید
حسيني
با سلام
اقدامات ارزنده شايسته تقدير است
سود ١٠ برابري نسبت به سال قبل كاربسيار بزرگي بوده است
خلیل
سلام
کار نیکو کردن از پرکردن است