۲
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۳۶۰۷۸
مجمع نفت پارس برگزار شد ؛

شنفت ۲۸۵ تومان به سهامداران سود داد

مجمع شرکت نفت پارس امروز در محل پالایشگاه برگزار شد و در این مجمع تقسیم سود ۲۸۵ تومانی به ازاء سهم سهم بین سهامداران این شرکت به تصویب رسید.
شنفت ۲۸۵ تومان به سهامداران سود داد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حمیدرضا خلیلی، مدیر عامل شرکت نفت پارس به تشریح برنامه های این شرکت پرداخت و گفت: در سالجاری برنامه هایی برای توسعه شرکت داریم که از جمله آنها، اجرای پروژه‌های توسعه داخلی شرکت، سرمایه گذاری در شهرک پتروشیمی بندرعباس، نگاه ویژه به بحث کاهش مصرف انرژی و محدودیت‌های منابع آب در منطقه، توسعه بازارهای صادراتی برای محصولات نهایی، توسعه محصولات جدید و دانش بنیان، ارتقای جایگاه شرکت در مقوله توسعه منابع انسانی، افزایش بنیادی ارزش بازار شرکت در بورس و تجاری سازی دستاوردهای دانش بنیان شرکت خواهد بود.
وی همچنین به طلب نفت پارس از شرکت ملی پالایش اشاره کرد و گفت: پیگیر پرونده دریافت باقی مانده خوراک لوبکات سنواتی از پخش و پالایش هستیم که این فرایند ادامه دارد و خوشبختانه این پرونده مقداری است نه ریالی که از ۴۶ میلیون لیتر ۴۰ میلیون لیتر باقی مانده است.
خلیلی همچنین ارزش بازار شنفت را براساس آخرین نرخ ها ۱۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که چالش شرکتهای روانکار در سالجاری در دریافت خوراک خواهد بود.
وی همچنین به حجم سرمایه گذاری انجام شده در پالایش پارسیان سپهر اشاره کزد و گفت :میزان سرمایه گذاری شرکت در پالایش پارسیان سپهر به اندازه ۸۳۰ میلیارد تومان است که مهمترین اقدام شرکت در سال گذشته بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی