۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۳۹۸۰۳

ارتش انگلیس در حمل سوخت کمک می‌کند

انگلیس از دوشنبه هفته جاری برای کمک به رساندن سوخت به پمپ بنزینها و رفع کمبود راننده وسایل نقلیه سنگین، از حدود ۲۰۰ پرسنل تانکر نظامی که ۱۰۰ نفر آنها راننده هستند، استفاده خواهد کرد.
ارتش انگلیس در حمل سوخت کمک می‌کند
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   بسیاری از پمپ بنزینهای انگلیس پس از سپری کردن یک هفته پر هرج و مرج که با خرید وحشت زده، دعوا در پمپ بنزینها و احتکار سوخت در بطریهای آب به اوج رسید، روز جمعه همچنان بدون سوخت بودند. گفته می شود کمبود شدید راننده کامیون سنگین علت مختل شدن زنجیره تامین به مرز بحرانی شده است.
وزیران دولت بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در روزهای گذشته اصرار داشته اند که این بحران مهار یا حتی تمام شده است اما فروشندگان سوخت می گویند بیش از ۲۰۰ پمپ بنزین بدون سوخت بوده و گزارشگران رویترز در سراسر لندن و جنوب انگلیس گزارش کرده اند دهها پمپ بنزین همچنان تعطیل مانده اند.
دولت انگلیس اعلام کرده که پرسنل نظامی در حال حاضر تحت تعلیم در سراسر این کشور هستند. بن والاس، وزیر دفاع انگلیس گفت: اگرچه اوضاع تثبیت شده است، نیروهای نظامی ما برای پر کردن جاهای خالی مهم حضور دارند و با حمایت از صنعت برای رساندن سوخت به جایگاههای فروش، به حفظ رفت و آمد در کشور کمک می کنند.
دولت انگلیس یکشنبه گذشته اعلام کرد قصد دارد روادید موقتی برای پنج هزار راننده کامیون خارجی و ۵۵۰۰ کارگر مرغداری به منظور رفع کمبود نیرو صادر کند. بعضی از رانندگان کامیون اعلام کرد این روادید را قبول نخواهند کرد زیرا مدت آن کوتاه است.
بر اساس گزارش رویترز، برنامه های دولت انگلیس روز جمعه تغییراتی پیدا کرد تا امکان حضور فوری ۳۰۰ راننده تانکر سوخت به صورت موقتی در انگلیس فراهم شود. این ۳۰۰ نفر که بخشی از پنج هزار نفر پیش بینی شده هستند، می توانند تا پایان مارس سال ۲۰۲۲ در انگلیس کار کنند. همچنین ۴۷۰۰ نفر دیگر می توانند از اواخر اکتبر وارد شده و تا فوریه سال ۲۰۲۲ این کشور را ترک کنند. دولت انگلیس اعلام کرده که ۵۵۰۰ کارگر مرغداری می توانند از اواخر اکتبر وارد کشور شوند و تا پایان دسامبر بمانند.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی