۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۴۰۲۹۹

افزایش دوباره ظرفیت واکسیناسیون نفت

واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت برای مقابله با کرونا که از اواخر مردادماه امسال در مجتمع تهرانسر شرکت ملی نفت ایران آغاز شده بود، از ۳۵ هزار دوز (نفر) گذشت و حدنصابی تازه‌ را در تزریق روزانه ثبت کرد.
افزایش دوباره ظرفیت واکسیناسیون نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    همسو با تأکید وزیر نفت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هماهنگی‌های انجام‌شده، واکسیناسیون برای خانواده‌های همکاران صنعت نفت در مرکز تهرانسر شتاب گرفت و بر این اساس این مرکز پس از کارکنان، میزبان خانواده صنعت نفت و شهروندان متقاضی شد.
بر اساس این گزارش، ۲۲ مهرماه با تزریق ۱۵۸۱ دوز واکسن، رکوردی تازه در تزریق روزانه واکسن در این مرکز ثبت شد و تا پایان روز ۲۵ مهرماه، تعداد واکسن تزریق‌شده در مرکز تهرانسر به ۳۵۱۴۲ دوز رسید.

با افزایش ظرفیت تزریق واکسن در مجتمع تهرانسر، خدمات‌رسانی به خانواده‌های کارکنان صنعت نفت و دیگر شهروندان متقاضی با هماهنگی و نظارت وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت شتاب گرفته است.
بر اساس این گزارش، پیش از این ۲۰ شهریورماه امسال، جواد اوجی، وزیر نفت در ابلاغیه‌ای خطاب به مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بر لزوم تسریع در واکسیناسیون کارکنان صنعت نفت تأکید و اعلام کرده بود: «با توجه به ضرورت حفظ سلامت کارکنان صنعت نفت به‌عنوان سرمایه اصلی کشور و نظر به اولویت و اهمیت پیشگیری از ابتلای این عزیزان به بیماری کرونا، مقتضی است حداکثر در دو ماه آینده واکسیناسیون سراسری همه کارکنان عزیز این صنعت اعم از رسمی، پیمانی، قرارداد مدت معین و موقت و پیمانکاری (هر دو دُز واکسن) انجام شود. در پایان شایان ذکر است همه بخش‌ها و شرکت‌های تابع این وزارتخانه ملزم به همکاری در این زمینه هستند.»
فرمانده بسیج وزارت نفت نیز پیش از این گفته بود: «با هماهنگی کمیته شرایط اضطراری سطح سه و معاونت تولید شرکت ملی نفت ایران، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، مرکز بسیج وزارت نفت و همچنین نظارت وزارت بهداشت روند تزریق واکسن کرونا ادامه دارد و مقرر شد در قالب طرح شهید سلیمانی ظرفیت واکسیناسیون افزایش چشمگیری داشته باشد.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی