۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۴۱۴۶۴

پايان تعميرات اساسي در پالايشگاه تهران

مدير عمليات شركت پالايش نفت تهران از پايان موفقيت‌آميز تعميرات اساسي واحد هاي آيزوماكس جنوبي، هيدروژن و بازيافت گوگرد شركت پالايش نفت تهران خبر داد.
پايان تعميرات اساسي در پالايشگاه تهران
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    احمد خيري گفت: پس از تعمیرات اساسی واحدهاي آيزوماكس، هيدروژن، آمين شماره 1، آب ترش و بازيافت گوگرد شماره 2 شركت پالايش نفت تهران با تلاش شبانه روزي كاركنان ضمن رعايت تمامي پروتكل هاي بهداشتي، واحدها به مدار توليد بازگشتند.
خيري افزود: تعمیرات اساسی يك فرايند تعميرات پيشگيرانه است كه به بيان دقیق تر می‌توان آن را بازگردانی واحد به شرايط قابل اطمينان براي يك دوره عملكرد طولاني‌مدت در نظر گرفت.
وي تصريح كرد: در تعمیرات اساسی، کلیه تجهیزات موجود در واحد باز شده و از تمام قسمت‌های تجهیزات بازرسي به عمل می‌آید و پس از آن تعمیر يا تعويض قطعات و خطوط انتقال طبق درخواست ادارات بهره‌برداری و بازرسی فنی مبتني بر دستور كارهاي صادر شده انجام می‌گیرند. در پايان هر دوره تعميرات اساسي، واحد براي يك دوره عملكرد با كيفيت مطلوب تضمين مي‌شود.
خيري در پايان از آغاز تعميرات اساسي واحد كاهش گرانروي از 7 آذرماه  به مدت 20روز خبر داد.
گفتني است واحد آيزوماكس شركت پالايش نفت تهران با ظرفيت 17 هزار بشكه در روز آيزوفيد حاصل از برج تقطير در خلاء را به محصولات با كيفيت شامل گازوئيل، نفت سفيد، نفتاي سنگين، نفتاي سبك، حلال، گاز مايع و آيزوريسايكل تبديل مي‌كند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی