۴
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۱۴۲۱۱۱
اختصاصی "نفت ما"

ابویی از تاپیکو رفت+حکم

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار “نفت ما”رضا توکلی معاون مالی و تامین منابع تاپیکو تا انتخاب مدیر عامل به عنوان سرپرست این هلدینگ انتخاب شد.
ابویی از تاپیکو رفت+حکم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،  پیش از این حسین ابویی مهریزی مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز تامین (تاپیکو) بود.
بر اساس این گزارش، رضا توکلی متولد 1358 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری است. وی کار خود را در هلدینگ تاپیکو به عنوان رئیس حسابداری مدیریت آغاز کرده و در مدت 9 سال با سیاست ارتقای درون سازمانی مجموعه تاپیکو در مسئولیت‌هایی همچون مدیریت امور مالی و بودجه، مدیریت مجامع و مالکیت سهام و معاونت مالی و تأمین منابع خدمت کرده است.
توکلی همچنین  7 سال سابقه حسابرسی و سرپرست حسابرسی، کارشناس ارشد مالی بانک دی، نایب رئیس هیات مدیره شرکت سامان بارز، نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران، عضو هیات مدیره صنایع شیمیایی رازی و نایب رئیس هیات مدیره پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در سوابق اجرایی خود دارد.
تاپیکو متنوع ترین هلدینگ در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی کشور می باشد.
هلدینگ تاپیکو دارای 9 درصد از کل ظرفیت تولید محصولات اصلی پتروشیمی در کشور، 10 درصد از ظرفیت تولید پروپیلن ،دارنده 12 درصد از ظرفیت تولید متانول در کشور،دارای 34 درصد از ظرفیت تولید قیر ،دارای 9 درصد از ظرفیت تولید روغن پایه ،دارای 11 درصد از ظرفیت تولید فراورده های پالایشی در کشور،دارای 20 درصد از ظرفیت تولید تایر در کشور،بزرگترین تولید کننده اسید استیک کشور  با ظرفیت 150 هزار تن در سال،زرگترین تولید کننده متیل اتیل کتون (MEK) و دارنده 45درصد از ظرفیت تولید این محصول در کشور،دارنده 49درصد از سهام پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس - بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و همچنین دارنده 22 درصد  از ظرفیت تولید PVC کشور می باشد.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نفت ما یا روابط عمومی تاپیکو! مسئله این است... نفوذ....
رضا
بی لیاقت ترین مدیرعامل تاپیکو و حتی از ضعیف ترین مدیران کشور هم رفت. باید منتظر رفق بازی های سرپرست جدید هم بود که همه جور از مدیرعامل معزول حمایت میکرد و در نهایت صندلیشو هم تصاحب کرد.