۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۱۴۳۰۳۷

سفر هیأتی از NPC به پتروشیمی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هفته آینده هیاتی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برای بررسی میدانی و کارشناسی پتروشیمی گلستان به گرگان خواهند آمد.
سفر هیأتی از NPC به پتروشیمی گلستان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   حیدر آسیابی، شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری با موضوع دستاوردهای سفر ۲۵ آذر رئیس قوه قضاییه به گلستان اظهارکرد: این سفر هم از حیث ترکیب اعضای شورای عالی قضایی و حضور آنها در شهرستان ها کامل و جامع بود.
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه دو پرونده کثیرالشاکی در این سفر بررسی شد، گفت: موضوع پتروشیمی گلستان یکی از مهم ترین مصوبات و پیگیری های انجام شده در سفر رئیس قوه بود که اختیارات ویژه به استان برای پیگیری و حل مشکلات آن داده شد.
آسیابی افزود: یک هفته پس از سفر رئیس قوه به استان از محل پتروشیمی بازدید و مشکلات و روند ساخت را از نزدیک پیگیری کردیم و با پیگیری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و مذاکره تلفنی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی ایران قرار شد یک گروه کارشناسی از وزارت نفت و شرکت پتروشیمی ایران در سفر به استان برای راه اندازی پتروشیمی گلستان چاره جویی کنند.
وی بیان کرد: این هیئت از محل پتروشیمی بازدید و در جلسه ای با حضور مسئولان اجرایی و قضایی استان مسائل حقوقی، مالی و کارشناسی این پروژه را، بررسی می کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای