۳
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۶
کد مطلب : ۱۴۳۱۰۷

انتصاب جدید در وزارت نفت

معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری طی حکمی مدیر کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت را منصوب کرد.
انتصاب جدید در وزارت نفت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     وحیدرضا زیدی‌فرد طی حکمی سیدکاظم بحرینی را به‌عنوان «مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی» امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: «با استعانت از درگاه الهی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی» منصوب می‌گردید.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن تعامل با شرکت‌های اصلی و فرعی صنعت نفت و بهره‌گیری از توان و شایستگی همکاران خدوم آن مجموعه و کلیه ظرفیت‌ها، با اولویت موارد ذیل، توفیق روزافزون داشته باشید.
- سیاست‌گذاری راهکارهای افزایش قابلیت اطمینان، پایداری تجهیزات و تأسیسات صنعت نفت
- بررسی، بازنگری و بهبود سیستم و نظام مدیریت دارایی فیزیکی برای استفاده از فرصت‌ها و قابلیت‌ بومی‌سازی و اثربخشی در صنعت نفت با تکیه بر توان داخلی
- سیاست‌گذاری توسعه استقرار سیستم‌های مکانیزه مدیریت دارایی فیزیکی
- سیاست‌گذاری نظام بازسازی و نوسازی تجهیزات و تاسیسات صنعت نفت با تکیه و استفاده حداکثری، پشتیبانی و مانع زدایی از توان تولید داخلی و بنگاه‌های اقتصادی در راستای تولید پایدار
- افزایش توانمندسازی منابع انسانی حوزه مدیریت دارایی فیزیکی
- بازنگری، تدوین و توسعه نظام مدیریت خوردگی، بازرسی فنی و الزامات استانداردهای فنی در پروژه‌های ساخت، تعمیر و نگهداشت صنعت نفت
- سیاست‌گذاری نظام حفظ و نگهداشت و ارتقای ماشین‌آلات دوار
- توسعه نظارت و ارزیابی نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی
ضمن آرزوی توفیق مجدد برای آن مجموعه، از خدمات و زحمات جناب آقای مهندس کاظم‌پور چرمی، در زمان تصدی این سمت، قدردانی می‌گردد.»
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای