۸
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۱۴۳۶۷۵

سندی دیگر از تخلف مدیر حقوقی سابق شستا

عدم رعایت قانون برای یکایک افراد جامعه امر قبیحی است و می‌بایست در برابر مراجع قضایی پاسخگوی اعمال خود باشند.
سندی دیگر از تخلف مدیر حقوقی سابق شستا
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، عدم رعایت قانون برای یکایک افراد جامعه امر قبیحی است و می‌بایست در برابر مراجع قضایی پاسخگوی اعمال خود باشند. شاید قضات محترم بنا بر مصالحی در برابر افرادی که احتمال عدم آگاهی و جهل نسبت به قوانین مدونه را بدهند مقداری با مماشات برخورد کنند و نسبت به مجازات آنها تخفیف قائل شوند اما قطعا در برابر اصحاب قانون هیچ‌گونه مماشاتی قائل نخواهند شد.
به گزارش نفت ما، اسنادی به دستمان رسیده که مدیر حقوقی شرکت شستا طی قراردادی، وکیل شرکت ماشین‌سازی پارس از شرکت‌های زیرمجموعه شستا شده است و در این قرارداد مبلغی را به عنوان حق‌الوکاله از شرکت مزبور دریافت خواهد کرد.
پر واضح است که مدیران حقوقی شرکت‌ها طبق قانون مجاز نیستند به عنوان وکیل شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه قرارداد مجزا منعقد کنند و از قِبَل این قرارداد، مبلغی را به عنوان حق‌الوکاله دریافت کنند!
امری که بین مهدی اسماعیلی، مدیر حقوقی شستا و شرکت ماشین‌سازی پارس به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شستا اتفاق افتاده و در این قرارداد مدیر حقوقی شرکت شستا به عنوان وکیل و مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی پارس به همراه یکی از اعضای هیئت‌مدیره شرکت مزبور به عنوان موکل معرفی شده‌اند و طی این قرارداد قرار است وکیل شرکت مبلغ 330 میلیون تومانی به عنوان حق‌الوکاله دریافت کند!
بدیهی است مدیر حقوقی شرکت شستا و مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی پارس باید نسبت به این تخلف بیّن و مشهود پاسخگو باشند. 
خبرگزاری نفت ما آماده است تا جوابیه هر یک از طرفین قرارداد را منتشر کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


تمام اتفاقات مالی شرکت‌های تاپیکو با مجوز مدیر مالی تاپیکو بوده که اکنون سرپرست شده دنبال نخود سیاه نباشید
واقعا که دیگه هر کی هرکی شده
پسرخاله
آقای این بنده خدا رو من از دور میشناسم این تاریخ که گذاشتین این اقای اسماعیلی استعفا داده بود بعد از رفتن رضوانیفر این اقا هم رفته حالا میره جایی قرارداد مینده که نباید بگین که سواستفاده کرده میخواین یکی را بزنین حداقل ازاده باشید و مرد بزنین

باتشکر پسر خاله