۵
۱۷
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۴۳۷۹۳
شاه میرزایی در پاسخ به نفت ما:

حذف نام نعمت زاده ارتباطی به بنده نداشت!

مرضیه حسینی
این اقدام، تصمیم شورای انقلاب فرهنگی بوده که در حوزه تصمیم گیری کاملا مستقل است.
حذف نام نعمت زاده ارتباطی به بنده نداشت!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مرتضی شاه میرزایی در مصاحبه با نفت ما و در پاسخ به این سوال که چرا نام مهندس نعمت زاده از ساختمان پتروشیمی حذف شده گفت: این اقدام، تصمیم شورای فرهنگی بوده که در حوزه تصمیم گیری کاملا مستقل است، شورا عزم کرده که در راستای حفظ نام و یاد شهدا در اماکن و نهاد و سازمان های مختلف، سالن ها به نام شهدا مزین شود به همین دلیل در ساختمان پتروشیمی نام سالن مهندس نعمت زاده به نام شهدا تغییر یافت و اتفاقا ایشان از این کار بسیار استقبال کردند. این تغییر نام در سالن های دیگر وزارتخانه نفت نیز انجام شده است.

کنسرسیوم هلدینگ های پتروشیمی و سرمایه گذاری خارجی، حلال مشکل خوراک گاز خواهند بود!

 شاه میرزایی درنشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست و در پاسخ به سوال دیگر نفت ما گفت: قطعی های مکرر گاز در زمستان امسال به این دلیل رخ داده که دولت، رفاه شهروندان را بر صنایع ترجیح داده است. این کمبود و اجبار به این انتخاب به زودی رفع خواهد شد زیرا شرکت ملی نفت طرح های راهگشا و جدی برای تامین خوراک پتروشیمی ها دارد. جمع آوری گازهای همراه و ممانعت از فلر شدن و هدایت آنها به سمت توسعه پتروشیمی و تامین خوراک گاز از جمله این طرح هاست که مقرر است هلدینگ های فعال پتروشیمی برای اجرایی شدن این طرح ورود کنند و پیشنهادات خود را ارائه کنند. وی افزود:سرمایه گذاری شرکت هایی چون بیدبلند، ان جی ال ۳۱۰۰ و ۳۲۰۰ و توسعه پالایشگاه ها از جمله مصادیق این طرح است.
شکل گیری کنسرسیومی از هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی و سرمایه گذاری توسط آنها در راستای بهره برداری از میادین مشترک نفتی و گازی و فراهم کردن امکانی برای استحصال ذخایر گازی از میادین دست نخورده از برنامه های مهم شرکت ملی نفت با هدف حل مشکل تامین خوراک است. در حوزه پالایش و فرآورش گاز ترش و ورود آن به شبکه گاز شیرین نیز بر توان و ظرفیت ۲۸ فاز پارس جنوبی حساب کرده و برنامه ای جدی برای تقویت پارس جنوبی و مجتمع پتروشیمی بوشهر در راستای شیرین کردن گاز داریم. طرح دیگر ما برای حل مشکل خوراک و به صورت کلی توسعه پتروشیمی و گسترش زنجیره ارزش، انعقاد بیش از ۱۰ قرارداد با شرکت های خارجی است که تا کنون ۴ و نیم میلیارد دلار آن قطعی و محقق شده است. ارتقا سطح دانش و فناوری برای استحصال نفت و گاز از میادین نیز برنامه شرکت ملی پتروشیمی است که برای بومی سازی کاتالیست ها و فرمول ها مشکل خاصی نداریم در حوزه تجهیزات نیز اگر نیاز باشد وارد می کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عججججججججب!
شهدا برای همه ما عزیزان. ولی این چه کاریه! اینهمه اماکن دیگه هست چرا اسم یه آدم زنده رو باید بردارند
آدم‌ زنده!!!برداشته خوب کاری کرده
هر جا كم مياورند و يك كار غلطي انجام دادند يا بايد به دروغ خود را منتسب به رهبري كنند يا شهدا. خيلي جالب است. دستور خود ايشان بوده بطور موثق.
وااااااا!
اسم نعمت زاده رو برداشتن کیو گذاشتن؟
نیاز نیست توضیح بدید مهندس عزیزم.همه روحانی و دار و دستش چه غم دارنو
علی
بابا جان می خواهی دروغ بگی یک چیزی بگو که قابل حضم باشه شورای فرهنگی تو این چند سال کجا بوده؟؟؟؟ چطور تا تو اومدی عقده گشایی کردی؟؟؟؟
هممممممین بگو
حقش بوده باید اسم کثیفش آز روی ایرانیم حذف بشود
دقیقا باید اسم کثیفش از روی ایران و وزارت نفت برداشته بشه
نوید
آقای نعمت زاده و خانواده محترم، ماشااله در چندین شرکت مدیر عامل و عضو هیت مدیره هستند و اسمشان زیاد به کار برده می‌شود. حالا یک سالن به اسم ایشان نباشد. نگران ایشان نباشید، نگران دهکی باشید که غم نان دارند.
جمشید اخلاقی
به تمام کسانی که به آقای شاهمیرزائی ایراد میگیرند؟ باید گفت چرا نمی خواهید واقعیت هارا بپذیرید .اگر امروز آلودگی ها از بین نرود! فردا دیگر خیلی دیراست، پول پرستان واقعی!!!!!
چی چی میگی توووووووو
آلودگی چیه؟
صادق عباسی نفتی
نام نعمت زاده که هیچ نام تمام دوستانش مثل زنگنه و جعفر ربیعی و مدیران فعلی پتروشیمی های عسلویه هلدینگ خلیج فارس باید از پتروشیمی حذف شود
فرامرز
سلام ما هر چه داريم از شهدا داريم پس طبيعي است كه نام شهدا الويت بر افراد ديگر داشته باشد حالا اقاي نعمت زاده يا هر شخص ديگري احترام به شهدا و خانواده انها از نصايحي بود كه امام راحل فرمودند در ضمن انتصاب اقاي شاهميرزايي به سمت مدير عامل پتروشيمي را تبريك ميگويم
شهدا را ابزاري براي توجيه استفاده كردند، چرا شما متوجه نمي شي؟؟؟
قربان‌علی
حالا هم داشته باشه سلطان