۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۴۵۷۲۲
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام کرد

همکاری دولت سیزدهم با سازندگان تجهیزات صنعت نفت

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با بیان اینکه این انجمن همکاری مناسب‌تری با دولت سیزدهم دارد، گفت: خوشبختانه دسترسی به دولتمردان در دولت سیزدهم آسان‌تر شده و وزارت نفت نیز در این دولت نشست‌هایی خوبی با سازندگان داشته است.
همکاری دولت سیزدهم با سازندگان تجهیزات صنعت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، احسان ثقفی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه) در نشست خبری به نامگذاری امسال (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین) اشاره کرد و گفت: ما در انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، سه اولویت را در دستور کار قرار داده‌ایم، اولویت نخست ما دانش‌بنیان کردن شرکت‌های عضو انجمن، سپس ایجاد اشتغال مولد و پایدار و اولویت سوم نیز توجه به تولید است.
وی درباره حضور سازندگان تجهیزات صنعت نفت در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی افزود: مقرر شده در این نمایشگاه انجمن استصنا تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه‌هایی مختلف با برخی شرکت‌ها امضا کند که یکی از آنها تفاهم‌نامه انجمن با پارک نوآوری و فناوری وزارت نفت است.
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با تاکید بر اینکه این انجمن همکاری مناسب‌تری با دولت سیزدهم دارد، تصریح کرد: خوشبختانه دسترسی به دولتمردان در دولت سیزدهم آسان‌تر شده است، همچنین تعاملات نسبت به گذشته تقویت شده که البته باید منتظر باشیم تا نتیجه این همکاری را مشاهده کنیم.
ثقفی با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم نشست‌هایی با سازندگان برای ساخت داخل داشته است، اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۰۰ شرکت از اعضای انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت دانش‌بنیان هستند و تلاش ما این است که تعدادی از شرکت‌های مستعد نیز به سمت دانش‌بیان شدن حرکت کنند.
رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت با اشاره به اینکه باید به بخش خصوص واقعی میدان داد تا خود را نشان دهد، گفت: این توانایی را داریم تا ۹۵ درصد از تجهیزات صنعت نفت را بسازیم.
منبع:شانا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی