۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
کد مطلب : ۱۴۵۸۶۴
سلیمان‌زاده در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی:

استمرار تولید گروه صنایع خلیج فارس، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان

مدیر تولید و زنجیره تامین گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، استمرار تولید و افزایش ظرفیت را گواه موفقیت در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و توان داخل بیان کرد.
استمرار تولید گروه صنایع خلیج فارس، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، محمدرضا سلیمان زاده در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گفت: میزان تولید در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ حدود یک میلیون و هفتصد هزار تن افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل خاصی درتولید وجود ندارد و بر موانع ایجاد شده از تحریم‌ها نیز با حمایت مدیریت و با مدد داخلی سازی تامین تجهیزات و نیازمندیهای واحدها غلبه کردیم. استمرار تولید و افزایش ظرفیت نیز گواه موفقیت ما در استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و توان داخل بوده است.
سلیمان زاده ادامه داد: در زمینه تامین قطعات و تجهیزات و تولید کاتالیست و مواد شیمیایی که بسیار‌ های تک هستند از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کردیم و با اتکا بر این توانمندی امکان ورود به تولید دانش فنی نیز وجود دارد.
وی بر پتانسیل بسیار بالا نیروهای تحصیل کرده بخصوص در زمینه رشته‌های مهندسی در کشور اشاره کرد و گفت: نسبت به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی افراد تحصیل کرده قابل توجهی داریم که با بهره‌مندی از مدیریت و حمایت مدیران بخش‌های مختلف می‌توانیم از این ظرفیت برای تولید بیشتر محصولات پتروشیمی، تامین نیازمندی‌های این صنعت و تولید گریدهای متنوع و توسعه زنجیره پایین دست و ایجاد اشتغال استفاده کنیم.
سلیمان زاده دستیابی به این امر را مرهون سازماندهی و مدیریت یکپارچه در کشور دانست و گفت: با مدیریت یکپارچه هر بخشی مسئولیت خود را می‌داند و بخش خصوصی نیز از این امکانات استفاده خواهد کرد.
مدیر تولید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از رفع مشکلات عملیاتی برخی واحدها در سال گذشته خبر داد و گفت: در اواخر سال گذشته برخی از واحدها تعمیر و رفع اشکال و وارد سرویس شدند و امیدواریم که در سال جاری از این ظرفیت بهره برداری کنیم، یکی از مشکلات تولید تامین خوراک مطابق با طراحی اولیه واحد است برنامه‌ریزی کردیم جهت کمبود خوراک از منابع جدید کمک بگیریم و هر جا که نیاز به سرمایه‌گذاری و تامین خوراک است با کمک و همکاری وزارت نفت این کار را انجام دهیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی