۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۱۴۶۰۶۱

شاخص بورس هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ‌هزار واحدی روبه‌رو شد.
شاخص بورس هزار واحد افت کرد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما "، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 303میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 4هزار میلیارد تومان در بیش از 485 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و 496واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 555هزار و 713واحد قرار گرفت.
بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خراسان و فولاد خوزستان شد و در مقابل شرکت‌های گروه مپنا، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.
بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 568میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 925میلیارد تومان در 326هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 7واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 321واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادارت، داروسازی دانا و مدیریت انرژی امید تابان هور شد و در مقابل شرکت‌های صنعتی مینو، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی