۲
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۱۴۸۴۷۸
برگزاری اولین نشست مشترک اوره سازان ایران توسط هلدینگ پارسیان

 پایان چندصدایی درقیمت گذاری اوره ایران

شرایط دشوار تحریم برای شرکت های پتروشیمی و مشکلات موجود در مسیر صادرات محصول استراتژیک اوره طی سال های متمادی باعث شده بود این محصول بسیار پایین تر از قیمت جهانی به فروش برسد.
 پایان چندصدایی درقیمت گذاری اوره ایران
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  بهار سال گذشته بود که هلدینگ نفت و گاز پارسیان برای تغییر این شرایط اقدامی مهم و سرنوشت ساز انجام داد. راه اندازی کارگروه اوره ایران با حضور سه شرکت اوره ساز مطرح ، پتروشیمی پردیس، پتروشیمی شیراز و پتروشیمی کرمانشاه، اولین گام هلدینگ نفت و گاز پارسیان در این مسیر بود که نتایج مهمی در پی داشت. هم افزایی قابل توجه در بین تولیدکنندگان اوره، حذف دلالان، جلوگیری از رقابت ناسالم درون گروهی و تاثیر روی قیمت گزارش شده نشریه آرگوس، تنها بخشی از دستارودهای این کارگروه طی یک سال اخیر است.
شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دومین گام خود برای افزایش و تثبیت قیمت اوره ایران در بازارهای جهانی اقدام به برگزاری نشست مشترک با شرکت های اوره ساز در هلدینگ پترول و پتروشیمی مسجد سلیمان نمود. این نشست با دعوت هلدینگ پارسیان و همت مدیران ارشد این دو شرکت با حضور مدیران آنها در کارگروه بازرگانی پارسیان برگزار شد.
این نشست که به منظور یکسان‌سازی قیمت اوره صادراتی ایران و برای نخستین بار با حضور کلیه شرکت‌های اوره ساز داخلی برگزار شد، پیامی آشکار به کلیه ذینفعان و مشتریان اوره است، که از این پس قیمت صادراتی این محصول استراتژیک بصورت مشترک و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح کلیه تولید‌کنندگان داخلی اعلام خواهد شد.
شرکت کنندگان در این جلسه همگی اذعان داشتند که زمان چند‌صدایی و رقابت ناسالم داخلی برای فروش اوره به پایان رسیده و به طور قطع، نتیجه این امر ثبت رکوردهای فروش با قیمت‌های بالاتر و استفاده از کلیه فرصت‌های بازرگانی جهت افزایش سود سهامداران این شرکت‌هاست.
حضور مدیران بازرگانی این شرکت‌ها در کارگروه مشترک اوره، در هفته‌های بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


درود بر دکتر جمشیدی مرد اول اوره خاورمیانه که جلسه را هماهنگ کردند ولی به نام پارسیان خبری شد👌
درود بر جمشیدی