۴
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۵۰۷۱۵
رمز گشایی از اموال نفت در”آ اس پ “ ؛

فساد “آ اس پ“ گیت چگونه شکل گرفت؟

کارسازی خرید واحد های”آ اس پ“ متعلق به نفت از طریق فردی بنام "قدرت ا.. م.ن" که پیش از این کارمند تاسیسات در برج های “آ اس پ“ بوده صورت گرفته است.
فساد “آ اس پ“ گیت چگونه شکل گرفت؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بعد از اتفاقات تلخی که در جریان مزایده املاک “آ اس پ “در وزارت نفت رخ داد و حواشی که برای نفت بوجود آمد سرانجام جعبه سیاه این اتفاقات مشخص شد.
کارسازی خرید واحد های ”آ اس پ“ متعلق به نفت از طریق فردی بنام قدرت ا.. م.ن که پیش از این کارمند تاسیسات در برج های “آ اس پ “بوده صورت گرفته است.
از وی می توان بعنوان جعبه سیاه منازل “آ اس پ “نفت یاد کرد و مدیران وزارت نفت با وی ارتباط گرفته و با استفاده از آشنایی و امکانات این فرد توانسته اند تعداد زیادی از این املاک را با قیمت کارشناسی چندین سال قبل از فروش خریداری نمایند!
جالبتر اینکه در این میان برخی از مدیران هر کدام دو تا سه واحد از املاک “آ اس پ “را خریداری کرده اند!
"س. معاون اسبق وزیر نفت" در منابع انسانی نیز یکی از افرادی است که با رانت ایجاد شده یک واحد آپارتمان به نام همسرش دریافت کرد که براساس قانون شامل منع مداخله کارکنان نفت در معاملات می گردد لیکن با تفسیر وزارت نفت مبنی بر اینکه دانشگاه نفت سازمانی مجزا از وزارت نفت است از این قاعده مستثنی می شود!
نهادهای نظارتی با استفاده از اطلاعات این جعبه سیاه می توانند ابعاد مختلف ASP گیت را شناسایی و با تخلفات صورت گرفته برخورد قانونی صورت خواهند داد.
اینکه چطور و چگونه یک کارمند ساده با استفاده از ذی نفوذان نفتی در فروش املاک توانسته است به نفر اول املاک ASP با آنهمه اختیارات نامحدود تبدیل شود جای سوال دارد؟!
نام افراد در این پرونده نزد نفت ما محفوظ است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نفت ما
نفت مای عزیز
باز داره به پایان ماه نزدیک میشه
یکی از این خبر ها میزنی
بعد از خودشون پول میگری خبرو حذف میکنی
چه قدر شماها کثیف هستید
چه قدر آخه
از تو دل فساد هم شما پول در میارید
باید سریعا و قاطعانه با اینها برخورد شود و مزایده باطل شود و هر دو برج به وزارت نفت برگردد
عارف
مدیران صنعت نفت این پولها رو از کجا بدست آوردند که هر کدام چند واحد میلیاردی خریدند،؟
جای افسوس.ازاین رویدادهای اسف بار برای نفت خیلی روی داده وواقعا جای دستگاههای نظارت دادستان های قوه قضاییه وبازگرداندن حقوق بیت المال همواره دراینگونه حوادث تلخ خالی بودتادرس عبرتی برای ایندگان باشد.مثلا:
1-این قضیه چندسال پیش مشابه اش در پالایش وپخش نیز اتفاق افتاد ومنازل سازمانی خیابان پاسداران(بوستان هفتم) به ثمن وقت به مدیران دوره عباس ........(معاون وزیر ومدیرعامل پخش وزنگنه وزیرنفت)واگذارگردیدجالب آنکه میگویندباسم مزایده این منازل وبامجوزویریکی از این مدیران(م.......) منزلی رادرهمین منازل حتی به نام دخترش خرید!!!
2-یااینکه باید پرس وجو ومدارک را بررسی کرد شرکت اهداف (وابسته به صندوقهای بازنشستگی نفت)درزمان مدیریت مهدی ر..... وخانم ز........ منازل پروژه میدان صنعت(شهرک غرب)رایواشکی وآرام وبیصدا به کدام مدیران نورچشمی های وزیرنفت وباشرایط وقیمتهای ویژه فروختند!!!
فرهاد امینی
خیلی خوبه ه اخبار فساد منتشر میشود
امااااااااااااا
و اما کسی پیگیر نتایج نمیشود
مثلا نتیجه فساد و اختلاس در مدیریت اکتشاف شرکت نفت چی شد
نهایتا معاون فاسد و عامل اصلی اختلاس سیصد میلیاردی بعد از دو سال مجددا دقیقا به همان سمت قبلی برگشت با وجودی که پرونده قضایی او هنوز باز است و تازه شروع به فعالیت با اعتماد به نفس بالاتر کرده است و جالب انکه مدیر منابع انسانی را اورده که پنج پرونده تخلفات هم دارد یعنی تیم دارد کامل میشود
خیلی به برخورد های قانونی با متهمان و مفسدان اعتمادی نیست
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی