۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۵۰۷۲۲
نماینده عمران سازمان ملل متحد

حفاظت از خاک امنیت غذایی را به دنبال دارد

نماینده عمران سازمان ملل متحد (UNDP) از اهمیت حفاظت از خاک گفت: اگر قرار است که تهدیدهایی امنیت غذایی را رفع کنیم باید نسبت به حفاظت از خاک توجه جدی داشته باشیم.
حفاظت از خاک امنیت غذایی را به دنبال دارد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما"کلایدو پروایداس روز دوشنبه ۱۴ آذر در همایش بین المللی «حفاظت از خاک، صنعت و امنیت غذایی» در عسلویه اظهار کرد: بیش از یک میلیارد نفر از انسان‌های روی زمین دچار تهدید شده‌اند و نسبت به تغییرات اقلیمی نیز بر روی زیست و زندگی انسان‌ها تاثیرگذار بوده است. فرسایش خاک باعث ایجاد تهدیداتی در منابع آب نیز می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه اگر قرار است که تهدیدهایی امنیت غذایی را رفع کنیم باید نسبت به حفاظت از خاک توجه جدی داشته باشیم، عنوان کرد: ایران نیز با این تهدیدهای منابع غذایی مواجه است، اما تیم تخصصی در  زمینه حفاظت از خاک در ایران داریم که برنامه‌های جدی در حفظ حاصلخیزی خاک، بتوانیم از فرسودگی خاک جلوگیری کنیم. این برنامه و پروژه‌ها برای دهه‌های مختلف در بخش‌های متعدد ایران مانند هامون و ارومیه داشته‌ایم.
نماینده عمران سازمان ملل متحد تصریح کرد: بسیار مهم است که از دادگستری و دادستانی و نماینده‌هایی از دولت در این همایش حضور دارند و بسیار موثر خواهد بود که این افراد حضور یافته‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی