۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۱۵۱۶۶۲

مجوز تهاتر مستقیم نفت برای استان‌ اردبیل اخذ شد

استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های چند ماهه و با توجه ویژه دولت سیزدهم همراهی و مساعدت دلسوزان مردم به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته استان، مجوز تهاتر مستقیم نفت نخستین بار برای استان‌ اردبیل اخذ شد.
مجوز تهاتر مستقیم نفت برای استان‌ اردبیل اخذ شد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سیدحامد عاملی  افزود: در این راستا از محل تبصره 19 قانون بودجه، امتیاز مهم تهاتر مستقیم نفت برای استان اردبیل اخذ و در گام نخست دستور تخصیص 1000میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات ملی، استانی و مصوبات سفر رئیس‌جمهور، برای ارتقای زیرساخت‌های مورد نیاز در شأن مردم شریف استان، صادر شد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه توجه ویژه دولت سیزدهم به استان اردبیل با صدور امتیاز ویژه برنامه‌ریزی شده است گفت: با اخذ مجوز تهاتر مستقیم نفت با شرکت‌های خارجی برای استان اردبیل که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به استان بوده و در سایه وحدت و همدلی حاکم بر استان اردبیل تحقق یافت، زیرساخت‌های استان به‌عنوان نیاز اصلی پیشرفت، تکمیل می‌شود.
عاملی خاطرنشان کرد: با صدور مجوز این امتیاز بزرگ برای استان اردبیل و دستور تخصیص 1000میلیارد تومانی در گام نخست، پروژه‌های استان جانی دوباره می‌گیرند و علاوه بر تکمیل زیرساخت‌ها، امکان انجام پروژه‌های کلان نیز با توجه به تخصیص بودجه مناسب فراهم خواهد شد.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی