۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۵۲۲۱۲

آخرین آمار کرونا در ایران ۱ بهمن

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۳۴ نفر رسید.
آخرین آمار کرونا در ایران ۱ بهمن
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۹۱۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۱۳ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۶۸۷ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۱۱۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
از دیروز تا امروز ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۷۳ نفر رسید.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۳۴ نفر رسید.
تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
۲۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
  به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به مشاهده موارد ابتلا به زیر سویه های جدید اومیکرون، تزریق واکسیناسیون مجدد برای افراد بالای ۱۸ سال که بیش از ۶ ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن گذشته باشد، ضروری است.
عباس شیراوژن افزود: احتمال افزایش موارد بیماری کرونا در هفته های آینده با توجه به گسترش بیماری در کشورهای منطقه، شرق آسیا و کشورهای اروپایی وجود دارد.
وی اظهارداشت: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن بسته و پر ازدحام به ویژه در مدارس و دانشگاه ها مهم است و باید مراکز درمانی و تیم های واکنش سریع برای شرایط احتمالی گسترش بیماری و تامین داروهای مورد نیاز آمادگی داشته باشند.
شیراوژن بر تشدید مراقبت های مرزی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی، تشکیل کمیته ویژه ای برای تأمین نیروهای انسانی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور دستگاه های مختلف تاکید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی