۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۵۲۵۲۵

بودجه ورزشی نفت به ۳۳۷ میلیارد تومان رسید

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه طرح‌های ورزشی در بخش‌های ورزش همگانی، قهرمانی و سلامت محور در این شرکت افزایش یافته است گفت: امسال بودجه ورزشی شرکت ملی نفت ایران به ۳۳۷ میلیارد تومان رسیده است.
بودجه ورزشی نفت به ۳۳۷ میلیارد تومان رسید
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، هادی افشار  با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه سلامت است اظهار داشت: توسعه برنامه‌های ورزشی قهرمانی، همگانی و سلامت محور در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
وی از صدور شناسنامه ورزشی ویژه کارکنان شرکت ملی نفت ایران خبر داد و بیان کرد: تنها در ستاد تهران تاکنون برای 8 هزار نفر شناسنامه ورزشی صادر شده است و 2 هزار و 500 نفر تست سلامتی انجام داده‌اند.
رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه اکنون 6 پایگاه سلامت در شرکت‌های وابسته به صنعت نفت در سراسر کشور ایجاد شده است گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده 3 شرکت دیگر وابسته به شرکت ملی نفت ایران دارای پایگاه سلامت می‌شوند و به 9 پایگاه افزایش می‌یابد.
افشار توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در بین کارکنان و خانواده آنان را از اولویت‌های شرکت ملی نفت ایران دانست و خاطر نشان کرد: به سلامت کارکنان و خانواده شرکت ملی نفت ایران توجه ویژه‌ای شده و در این راستا در قالب مسئولیت‌های اجتماعی طرح‌های سلامت محور ارتقا یافته است.
وی از تصویب بودجه سلامت محور در شرکت‌های وابسته به صنعت نفت خبر داد و بیان کرد: در مجموع بودجه ورزشی و سلامت محور شرکت ملی نفت ایران در سال 1398 حدود 40 میلیارد تومان بود که با توجه به نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر ورزش و سلامتی مردم امسال اعتبارات ورزشی و سلامت محور شرکت ملی نفت ایران به 337 میلیارد تومان رسید که رشد 800 درصدی نسبت به بودجه قبل داشته است.
رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران سیاست کلی این حوزه را توسعه زیرساخت‌های ورزشی دانست و تصریح کرد: در این راستا توجه ویژه‌ای به اعضا خانواده شرکت ملی نفت در بعد ورزش و سلامتی آنها شده است.
افشار با بیان اینکه کارکنان و خانواده وابسته به صنعت نفت در 238 شهر ساکن هستند گفت: اکنون 74 محیط و فضای ورزشی در شهرهای مختلف کشور وابسته به صنعت نفت وجود دارد که توسعه این فضاهای ورزشی در اولویت قرار گرفته است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی