۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۱۵۲۷۵۹

تجليل فرماندهی سپاه جوادالائمه از پتروشيمي خراسان

طی آئینی از سوی فرماندهی سپاه جواد الائمه(ع) از واحدهای تولیدی برتر خراسان شمالی تجلیل به عمل آمد.
تجليل فرماندهی سپاه جوادالائمه از پتروشيمي خراسان
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این مراسم از مهندس يوسف حسني مدير عامل و عضو هیات مدیره پتروشيمي خراسان به عنوان برترین و بزرگترین بنگاه تولیدی و اقتصادی استان با اهداي تنديس يادبود و لوح تقدير تجليل شد.
در اين نشست واحدهای تولیدی که از لحاظ شاخص های رونق توليد، افزايش صادرات، نداشتن بدهي مالياتي و عدم اخراج كاركنان مورد ارزیابی قرار گرفته و سرآمد بودند تجلیل شدند.
در این نشست مهندس حسني با اشاره به اهم اقدامات پتروشیمی خراسان در خصوص ذخیره سازی گاز گفت: ساخت مخزن ال ان جی با ظرفیت ذخیره ۴۰ تا ۶۰ روزه گاز می تواند کمک قابل توجهی در شرایط بحرانی قطع گاز به مجتمع کند و این طرح در دست مطالعه است.
دراين جلسه مدير عامل پتروشيمي خراسان کلنگ زنی تصفیه خانه پتروشیمی خراسان را از مهم ترين اقدامات شركت برشمرد و اظهار داشت:کمبود آب برای صنایع فارغ از بحث زیست محیطی باید از اولویت های این شرکت باشد با توجه به این که یکی از اولویت‌های صنایع داشتن آب پایدار است و خشک سالی های اخیر مزید بر علت شده تا جایگزینی پساب و استفاده از ظرفیت پساب بجنورد در دستور کار قرار گيرد .
به گفته مهندس يوسف حسني پس از کلنگ زنی در دهه فجر فاز نخست این پروژه عمرانی و زیست محیطی در خرداد و فاز دوم اواخر شهریور به بهره برداری خواهد رسید..
فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از ایستادگی های این نظام طی ۴۴سال اخیر یاد کرد که علی رغم فتنه انگیزی و ایجاد جنگ برای این کشور نتوانستند مقابل ایران بایستند و هم اکنون با جنگ اقتصادی که رخ داده دشمن در پی تبلیغ ضعف های کشور برآمده و نقاط قوت كشورمان را سانسور می کند.
سردار فرجی از رشد ۱۱برابری علمی ایران در جهان خبر داد که با افزایش اعضای هیات علمی تلاش شده جایگاه علمي کشور را ارتقا دهند.
وي به نقش و جايگاه مهم صاحبان صنايع در اين جنگ ها اشاره كرد كه با رونق توليد مي توانند نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب كنند.
به گفته وي امروزه واحد هاي توليدي در خط مقدم جنگ اقتصادي قرار دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این جلسه به پاي كار بودن صاحبان صنايع اشاره كرد كه در برابر ضرر و زیان های فراوان در عرصه تولید محکم ایستادند و این عرصه را پایدار نگه داشتند.
فخر موحدی از برگزاری ۳۸جلسه  به منظور تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و افزود: کارگروه های مختلفی به منظور رفع موانع تولید برگزار شده که طی برگزاری این جلسات مشكلات  ۲۰۰واحد تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفته و تا پایان دی ماه امسال ۴۰واحد پایین تر از ظرفیت به چرخه تولید برگشتند
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی