۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۱۵۵۷۴۱

پتروشیمی شازند صادر کننده نمونه استان مرکزی شد

آیین تجلیل از صادر کنندگان نمونه و برتر سال ۱۴۰۱ استان مرکزی با محوریت "صادرات غیر نفتی ؛ محور توسعه " عصر روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور دکتر مخلص الائمه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی در سالن غدیر استانداری برگزار شد.
پتروشیمی شازند صادر کننده نمونه استان مرکزی شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در این مراسم، شرکت پتروشیمی شازند تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی به عنوان صادر کننده نمونه و برتر استان مرکزی در سال 1401 معرفی شد و مهندس ساکی معاون تولید و رئیس مجتمع به نیابت از طرف دکتر خلیلی نیا مدیر عامل تقدیر نامه و تندیس صادرکننده نمونه را از استاندار مرکزی دریافت نمود.
لازم به ذکر است میزان فروش صادراتی شرکت پتروشیمی شازند در سال 1401 طبق گزارش تفصیلی کدال بالغ بر 217 میلیون یورو می باشد و صادرات محصولات پتروشیمی شازند به عنوان تولید کننده متنوع ترین محصولات پلیمری و شیمیایی در کشور به اقصی نقاط جهان صادر می شود و این محصولات از بالاترین کیفیت و استانداردهای بین المللی برخوردار می باشد.
باید بر این مهم تاکید کرد که شرکت پتروشیمی شازند، آینه تمام نمای خودباوری و تکیه بر دانش بومی می باشد که به حق شعار "ما می توانیم" را به منصه ظهور رسانده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی