۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۱۵۶۰۹۳

دیدارمدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بانماینده ولی فقیه

مدیرعامل و جمعی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کردند.
دیدارمدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر بانماینده ولی فقیه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سعید صادقی در این نشست با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت : در راستای تحقق شعار سال اقدامات خوبی در پتروشیمی امیرکبیر انجام شده که با تامین خوراک پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای هم زمینه رشد تولید و هم اشتغالزایی در این شرکت فراهم خواهد شد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تشریح عملکرد این شرکت در ۲ ماه اخیر افزود : علاوه بر رسالت اصلی شرکت که به صورت ویژه پیگیری می شود، در خصوص مسئولیت های اجتماعی اقدامات خوبی در راستای رفع محرومیت منطقه برداشته شده است.
صادقی اظهار داشت : ساخت بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر مهمترین طرح در دست اقدام این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی است که با توجه به وجود صنایع مختلف در این شهرستان و شهرستان های اطراف یکی از نیاز های مهم منطقه می باشد.
وی ادامه داد: با تقویت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی که با مشارکت کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر تاسیس شده است برخی از نیاز های مناطق کم برخوردار و محروم منطقه را رفع خواهیم کرد.
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهوری مبنی بر ورود شرکت ها در بحث تامین مسکن پرسنل گفت: این شرکت به عنوان اولین شرکت پتروشیمی در این زمینه اقدامات موثری را شروع کرده و بخشی از زمین برای ساخت سه هزار مسکن را تامین کرده و به زودی کار ساخت بر اساس الگوی ایرانی اسلامی را شروع خواهد کرد .
صادقی تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر را از دیگر اقدامات پتروشیمی امیرکبیر عنوان کرد و افزود: تبدیل وضعیت پرسنل روزمزد، برقراری بیمه پرسنل حمل و نقل و برقراری عدالت در پرداخت ها از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شرکت است.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این نشست گفت: امنیت اساس کار فعالیت شرکت های پتروشیمی در این منطقه است که به حمدالله برای حفظ امنیت و احساس امنیت تلاش های بسیار خوبی شده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: یکی از مطالبات پرسنل بحث تبدیل وضعیت است که می توان با مدیریت صحیح و فنی، شکاف حقوقی بین کارمندان را کمتر کرد.
وی تاکید کرد : مدیران باید پرسنل را مثل خانواده خود بدانند و در راستای حل مشکلات آنها تلاش نمایند که قطعاً با انجام این مهم تبعیض هم احساس نخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: شرکت ها در بحث فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می‌توانند با رفع مشکلات مدارس، مساجد و حوزه های علمیه زمینه رشد موضوعات فرهنگی را فراهم سازند .
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: توسعه صنایع پایین دستی می تواند منجر به اشتغالزایی و جلوگیری از خام فروشی شود که شرکت ها باید اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی