۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۱۵۶۶۴۶

پیگیریها نشان دهنده تداوم کارپتروشیمی دهلران است

فرماندار ویژه دهلران گفت: مجموعه پیگیری های مسئولان در سطح استان و کشور حکایت از ادامه فعالیت پروژه پتروشیمی دهلران و جلوگیری از تعطیلی آن دارد.
پیگیریها نشان دهنده تداوم کارپتروشیمی دهلران است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت مالطیف صادقی روز سه شنبه در نشست با جمعی از کارگران و پیمانکاران پتروشیمی دهلران که در درب فرمانداری تجمع داشتند، اظهار کرد: در طول این مدت که شایعه تعطیلی پتروشیمی دهلران مطرح شده است استاندار ایلام و نماینده مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان و اعضای شورای تامین استان و شهرستان پیگیر کار شما بوده و رایزنی ها انجام شده است و همه حامی نیروهای بومی و ادامه روند کاری پروژه هستند.
وی یادآور شد: دولت آقای رئیسی بر فعالیت پروژه ها تاکید دارد، چه طور ممکن است پروژه ای با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و این حجم سرمایه گذاری تعطیل شود، همه مسئولان با استفاده از همه ظرفیت ها پای کار هستند و بی شک از حق و حقوق نیروهای بومی و پروژه دفاع می کنند.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به رایزنی ها و پیگیری های استاندار ایلام و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری ویژه شهرستان برای پتروشیمی دهلران و دفاع از حقوق نیروی کار یادآور شد: مجموعه پیگیری ها و رایزنی ها همه مسئولان در راستای جلوگیری از تعطیلی پروژه و بیکار شدن نیروهای شاغل درآن هستند.
صادقی با اشاره به فاصله بهره برداری ان جی ال و پتروشیمی با توجه به پیشرفت بالای ان جی ال دهلران بیان کرد: سرمایه گذار ان جی ال ۳۱۰۰ دهلران اذعان دارد که در آمد زایی از محل خوراک ان جی ال هزینه کار و پیشرفت پتروشیمی می شود و زمانی که پتروشیمی دهلران بهره برداری شود مجدد خوراک به پتروشیمی دهلران وارد خواهد شد و این منوط به تعهد سرمایه گذار به مجموعه مدیریت استان می باشد.
وی با اشاره به اینکه هیچکس اجازه تعطیلی پتروشیمی دهلران را نمی دهد، افزود: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم و رشد تولید است و این در سراسر کشور حکم فرما می باشد.
فرماندار ویژه دهلران با اشاره به رایزنی ها و گفتگوهای لازم در این خصوص گفت: سرمایه گذار پتروپالایش و پتروشیمی و ایستگاه تقویت فشار همه بر ادامه کار و فعالیت پروژه ها تاکید دارند و نماینده نهاد ریاست جمهوری هم روز گذشته از پتروشیمی بازدید و در جریان همه امور قرار گرفته اند.
صادقی تاکید کرد: اطمینان خاطر داشته باشید که مجموعه رایزنی ها و پیگیری ها و قول سرمایه گذار بر ادامه فعالیت پتروشیمی و جلوگیری از بیکاری نیروهای شاغل در آن است.
عبدالحسین بیات مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت در برقرای تماس تلفنی فرماندار ویژه دهلران با وی گفت: پتروشیمی دهلران تعطیل نمی شود و مقداری روند کار با توجه به کمبود منابع کند شده است که مجموعه رایزنی ها برای جذب اعتبار و سرعت بخشی پروژه ادامه دارد.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت هم قول داد که فعالیت پتروشیمی دهلران ادامه دارد و دغدغه ها را درک می کند.
فرماندار ویژه دهلران در این تماس تلفنی در حضور کارگران و پیمانکاران خورد پتروشیمی دهلران با مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت بر ضرورت رفع دغدغه نیروی کار تاکید و خواستار حضور وی در شهرستان و رفع چالش در این حوزه شد.
فرماندار ویژه دهلران همچنین در تماس با حمیدی بعنوان مدیر عامل پتروشیمی دهلران بر ادامه روند کار پتروشیمی و جلوگیری از تعدیل یا اخراج نیروها تحت هر شرایطی تاکید کرد.
در این نشست نیروهای شاغل در پتروشیمی و پیمانکاران خورد این پروژه نیز مطالبات خود را بیان کردند و خواستار پیگیری ادامه فعالیت پروژه از طریق وزیر نفت و ریاست جمهوری شدند.
چند روزی است که بحث تعطیلی پتروشیمی دهلران در فضاهای مجازی و رسانه مطرح است و امروز نیز جمعی از کارگران ان برای مطالبه خود به فرمانداری مراجعه کردند.
در این مدت هم استاندار ایلام و نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه دهلران پیگیر این موضوع شدند و مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت و مدیر عامل پتروشیمی دهلران و سایر متولیان این پروژه قول دادند که پروژه تعطیل نمی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی