۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۵۷۷۳۸

آغاز مرحله دوم استخدام پالایشگاه بندرعباس

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مرحله دوم جذب نیرو، ۹۰۲ نفر از طریق برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.
آغاز مرحله دوم استخدام پالایشگاه بندرعباس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،هاشم نامور در این باره افزود: این شرکت با توجه به طرح‌های توسعه پالایشگاه به‌ویژه طرح ملی ارتقای کیفیت فرآورده‌های سنگین و نیروی انسانی موردنیاز، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و با اولویت نیروهای بومی، در چند مرحله ۲۶۵۰ نفر را جذب خواهد کرد.
وی بیان کرد: در مرحله دوم استخدامی سال ۱۴۰۲، شرکت پالایش نفت بندرعباس در نظر دارد به‌منظور تأمین نیروی انسانی خود، تعداد ۹۰۲ نفر از داوطلبان مرد و زن بومی واجد شرایط را در مقطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی - تخصصی، انجام معاینات طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری کند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان کرد: داوطلبان می‌توانند از تاریخ یکم تا بیستم شهریورماه امسال برای نام‌نویسی و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مواد آزمون و دیگر اطلاعات موردنیاز جهت آزمون استخدامی این شرکت به سایت دانشگاه هرمزگان به نشانی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.
نامور با اشاره به این نکته که متقاضیان باید قبل از ثبت‌نام در آزمون، از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطلاع یابند، گفت: در مرحله دوم جذب نیرو، در مقطع کارشناسی، داوطلبان رشته‌های مهندسی کامپیوتر، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، علوم تغذیه، تربیت بدنی و علوم ورزش، بهداشت با گرایش حرفه‌ای و محیط، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی و علوم ارتباطات می‌توانند نام‌نویسی کنند.
وی افزود: در مقطع کاردانی نیز رشته‌های شیمی و صنایع شیمیایی، مکانیک، برق، ایمنی و آتش‌نشانی و عمران رشته‌های موردنیاز در این مرحله از آزمون هستند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: آزمون مرحله دوم تأمین نیروی انسانی این شرکت روزهای ۶ و ۷ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی