۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲
کد مطلب : ۱۵۸۱۰۳
بازرس ویژه رییس جمهور: 

اقدام پتروشیمی خراسان در استفاده از پساب شهر الگویی برای صنایع است 

رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌ جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: طرح استفاده از پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان الگویی برای صنایع در راستای مدیریت منابع آب کشور است .
اقدام پتروشیمی خراسان در استفاده از پساب شهر الگویی برای صنایع است 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  حجت الاسلام «حسن درویشیان» روز سه شنبه در بازدید از طرح استفاده از پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان اظهار کرد: استفاده از پساب در صنایع و سایر بخش های مرتبط با توجه به وضعیت خشکسالی باید جدی گرفته شود. 
 وی گفت: استفاده از پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان از طرح های بسیار خوبی است که برای مدیریت منابع آبی در دولت سیزدهم وارد فاز اجرا شده است. 
 حجت الاسلام درویشیان تصریح کرد: این طرح اکنون پیشرفت فیزیکی خیلی خوبی دارد و استانداری محترم در دریافت مجوز ها طی تنها ۲ روز بسیار خوب عمل کرده اند که باعث تسریع در اجرای آن شده است. 
 بازرس ویژه رییس جمهور خاطرنشان کرد: در این پروژه از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب پساب شهر بجنورد برای مصرف صنعت پتروشیمی استفاده خواهد شد. 
 در جریان این بازدید مدیرعامل پتروشیمی خراسان با تشریح کامل ابعاد پروژه گفت: استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان از مصوبات سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به خراسان شمالی بود و آیت الله رییسی در سفر خود به استان دستور صریح در اجرای این طرح را دادند که اکنون این طرح با سرعت خوبی در حال اجرا است .



















 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی