۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۵۹۰۹۴

بازسازی پالایشگاه سوریه توسط پالایشگاه آبادان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: مهندسان و متخصصان پالایشگاه آبادان در ساخت یک پالایشگاه در حمص سوریه مشارکت می‌کنند.
بازسازی پالایشگاه سوریه توسط پالایشگاه آبادان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،حکیم قیم اظهار داشت: همان‌طوری که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرد و با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده تا یک پالایشگاه در حمص سوریه بازسازی شود.
وی با بیان اینکه این تعمیرات و بازسازی توسط متخصصان و مهندسان پالایشگاه آبادان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: مجموعه پالایشگاه آبادان کارکنان بادانش و متخصصی دارد که در عرصه‌های مختلف توانایی خود را به عرصه ظهور گذاشته‌اند و می‌توان از این تجربیات در عرصه بین‌الملل در دیگر کشورها استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: تعمیرات پالایشگاه حمص از جنبه اقتصادی یک فرایند برد-برد بین ایران و سوریه ایجاد می‌کند و علاوه بر ایجاد زمینه‌های مشترک بین دو ملت، همچنین از جنبه سیاسی نیز منجر به تقویت جبهه مقاومت خواهد شد. 
قیم بیان کرد: یکی از دلایل انتخاب متخصصان پالایشگاه آبادان برای این موضوع، توان بالای فنی و تعمیراتی برای انجام این کار در بین کارشناسان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور است.
وی با اشاره به اینکه فاز 2 پالایشگاه آبادان نیز با توان داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های بومی پیش رفته است، عنوان کرد: هر اه به توانایی‌های خودمان اعتماد کردیم، نتیجه گرفتیم.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان عنوان کرد: با تعمیرات اساسی و نوسازی این پالایشگاه ، عملاً پالایشگاه آبادان وارد عرصه صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای منطقه شده است.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی