۱
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۵۹۳۱۰

ضرورت ورود صندوق بازنشستگی کشوری به خرید دوباره یک تجهیز چند میلیون دلاری توسط پادجم

پروژه ABS/Rubber توسعه پلیمر پادجم در حالی وارد یازدهمین سال خود شده است که بر اساس آخرین خبرها گفته شده است که بهمن ماه سالجاری به مرحله پیش راه اندازی خواهد رسید هرچند پیگیری خبرنگار نفت ما نشان میدهد که راه اندازی این پروژه در خوشبینانه ترین حالت بعید است تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد!
ضرورت ورود صندوق بازنشستگی کشوری به خرید دوباره یک تجهیز چند میلیون دلاری توسط پادجم
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اطلاعات رسیده به نفت ما نشان می‌دهد یکی از تجهیزات مهم پروژه پادجم که ارزش چند میلیون دلاری دارد در مرحله خرید دوباره قرار دارد! این درحالیست که پیگیری های خبرنگار نفت ما نشان می دهد بخش تکمیلی کالای مذکور به نام DCS مربوط به سیستم کنترل که پیشتر در اسفند سال ۱۴۰۰ در پروژه نصب گردیده است، اواخر سال گذشته با مالکیت منتقل شده به پادجم بدون هرگونه قید و شرط، وارد گمرک عسلویه شده است و متاسفانه بعد از گذشت ۷ ماه از ورود کالا اقدامی برای ترخیص کالا توسط پادجم صورت نگرفته است! در تبیین اهمیت این کالا همین بس که با ورود بخش تکمیلی DCS، امکان انجام بخش اعظم تست های راه اندازی و پیشبرد پروژه در بخش عملیات راه اندازی بمدت ۷ ماه قابل تحقق بوده است.
شایان ذکر است باتوجه به استفاده از بهترین برند در بخش DCS سیستم کنترل و تجهیزات اعلام و اطفا حریق که درپروژه نصب گردیده است ، تکمیل سیستم کنترل مذکور از طریق شرکت های داخلی توانمند مورد تایید وزارت نفت قابل تحقق است و متاسفانه اکنون با خرید مجدد کل سیستم کنترل با چندین میلیون دلار باعث تحمیل ضرر و زیان سنگین به جهت تاخیر در تکمیل و نهایتا راه اندازی پروژه خواهد شد. 
پروژه ABS/Rubber توسعه پلیمر پادجم در حالی وارد یازدهمین سال خود شده است که بر اساس آخرین خبرها گفته شده است که بهمن ماه سالجاری به مرحله پیش راه اندازی خواهد رسید هرچند پیگیری خبرنگار نفت ما نشان میدهد که راه اندازی این پروژه جدای از مساله سودآوری محصول تولیدی این پروژه در شرایط فعلی بازار، در خوشبینانه ترین حالت بعید است تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری برسد!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بازنشسته
به ماچه؟مگی منافعی برای بازنشسته داره فعلا که دست تو جیب مردم وبازنشسته کردید تاامورات خودتون بگذره نه مردم
شما سنگ اجانب به سینه میزنید یا ایرانی هستید؟راه اندازی میشود با تلاش و همت کارکنان و مدیریت پادجم و جم شما نگران نباش مرد که نیستید منتشر کنید