۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۱۵۹۸۷۹

افزایش تأمین مصارف آب از محل سدها در مهرماه

سخنگوی صنعت آب ایران در خصوص خروجی سدهای کشور گفت: خروجی سدهای کشور از ۱.۹۲ میلیارد مترمکعب در سال آبی گذشته به حجم ۲.۵۲ میلیارد مترمکعب رسیده است که نشانگر افزایش میزان تأمین مصارف بخش‌های مختلف از محل سدها نسبت به سال گذشته است.
افزایش تأمین مصارف آب از محل سدها در مهرماه

 

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سخنگوی صنعت آب ایران گفت: در مهرماه میزان خروجی آب از سدهای کشور با ۳۱ درصد رشد نسبت به سال گذشته، نشانگر افزایش میزان تأمین مصارف بخش‌های مختلف از محل سدها بوده است.
  فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب ایران، با تشریح وضعیت مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا 29 مهر ماه اظهار داشت: ورودی‌ سدهای کشور از 0.85 میلیارد متر مکعب در سال گذشته به 1.12 میلیارد متر مکعب افزایش یافته است که نشان از رشد 31 درصدی ورودی سدهای کشور دارد.
سخنگوی صنعت آب ایران در خصوص خروجی سدهای کشور نیز گفت: خروجی سدهای کشور از 1.92 میلیارد مترمکعب در سال آبی گذشته به حجم 2.52 میلیارد مترمکعب رسیده است که نشانگر افزایش میزان تأمین مصارف بخش‌های مختلف از محل سدها نسبت به سال گذشته است.
 قاسم‌زاده با بیان اینکه کل حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در تاریخ 29 مهر 1402 معادل 20 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب بوده، گفت: این میزان، در مدت مشابه سال گذشته 18.06 میلیارد متر مکعب بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این میزان، معادل 41 درصد پرشدگی است و نشان می‌دهد که حجم آب موجود در سدهای کل کشور 12 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی