۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۱۶۰۹۸۱

خبر خوب برای کارکنان ایثارگر پتروشیمی آبادان

بچاری گفت: روال اداری تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده و تلاش بر این است در کمترین زمان ممکن برای دیگر افراد واجد شرایط نیز اجرا شود.
خبر خوب برای کارکنان ایثارگر پتروشیمی آبادان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان گفت: طرح تبدیل وضعیت بخشی از کارکنان ایثارگر پتروشیمی این شهرستان به اجرا درآمد و گروه دیگر به زودی انجام می‌شود.
امید بچاری اظهار کرد: طرح تبدیل وضعیت کارکنان از خانواده های ایثارگر پتروشیمی آبادان آغاز شد و بر اساس آن تمامی نیروهای مشمول به حالت رسمی تبدیل وضعیت می‌شوند.
وی افزود: این طرح در راستای ارتقای شغلی کارکنان شرکت پتروشیمی در این مجموعه به اجرا درآمد.
بچاری ادامه داد: در پتروشیمی آبادان ۱۱۵ نفر نیرو از خانواده ایثارگران هستند که قرارداد آنها از نوع مدت معین بوده و تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان تصریح کرد: از تعداد مذکور عده کمی باقی‌ مانده که تبدیل وضعیت آنها در سریع‌ترین زمان ممکن در حال پیگیری است و به‌زودی محقق می‌شود.
وی اظهار کرد: همچنین تبدیل وضعیت کارکنان از خانواده‌های ایثارگر که در مجموعه پتروشیمی آبادان قرارداد آنها به صورت پیمانکاری است در حال انجام است.
بچاری گفت: روال اداری تبدیل وضعیت بیشتر این افراد انجام شده و تلاش بر این است در کمترین زمان ممکن برای دیگر افراد واجد شرایط نیز اجرا شود.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان تصریح کرد: این طرح در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران در سال ۱۴۰۱ که در بخشنامه شماره ۲۳۶۵۷ مورخ ۰۷/۰۴/۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه‌وبودجه کشور آمده صورت‌گرفته است.
مجتمع پتروشیمی آبادان با شروع جنگ رژیم بعث عراق به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق هدف قرار گرفت و به طور کامل ویران شد.
هم اکنون مهمترین محصول تولیدی این پتروشیمی پی وی سی است که تولید آن در سال ۱۳۸۴ به حدود ۶۰ هزارتن افزایش یافت و تولید سالانه ۱۱۰هزار تن پی وی سی از اهداف طرح توسعه این مجتمع است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی