۱
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۶۱۴۹۰

معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس  

رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی پارس، گفت: به یاری خداوند متعال، سیاوش میرحاجی بر پایه ویژگی‌های شخصی، دانش و توان فنی بالا و همکاری مدیران و کارشناسان مجموعه باعث ارتقای جایگاه این شرکت در سطوح مختلف بین‌المللی خواهد شد.
معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس  
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مراسم تکریم مهندس مسعود حسنی و معارفه مهندس سیاوش میرحاجی، مدیرعامل جدید پتروشیمی پارس با حضور معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برگزار شد.
  در این مراسم که جمعی از مدیران ارشد هلدینگ خلیج‌فارس، جمعی از مدیران عامل پتروشیمی‌های هم‌جوار و اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و رؤسا مجموعه پتروشیمی پارس برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های کم‌نظیر مهندس حسنی در زمان تصدی مسئولیت در پتروشیمی پارس و فعالیت‌های او به‌عنوان مدیر شورای راهبردی منطقه ویژه پارس تجلیل شد.
مهدی قربانی رئیس هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی پارس، ضمن بیان ویژگی‌های مدیریتی مهندس حسنی، از زحمات و پیگیری‌های او تقدیر کرد و گفت: به یاری خداوند متعال، سیاوش میرحاجی بر پایه ویژگی‌های شخصی، دانش و توان فنی بالا و همکاری مدیران و کارشناسان مجموعه باعث ارتقای جایگاه این شرکت در سطوح مختلف بین‌المللی خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یکی از زحمات و تلاش های حسنی را لطفا نام ببرید؟
ياسر حسيني
آرزوي موفقيت براي مهندس ميرحاجي بزرگوار مدير دلسوز و توانمند صنعت پتروشيمي كشور
محمدي
آقاي ق......... شما چكاره هستيد ميتي كومان؟؟؟؟ واقعا در هلدينگ خليج فارس چه خبره , مديريت ها دلال داره!!!
عباس طهرانی
لطفا پیگیر نیروهای خدماتی پارس حساس که خارج از چارت پتروشیمی پارس هستن باشین
رامین عزتی
آرزوی سربلندی و ارتقای پتروشیمی پارس با مدیریت مهندس میرحاجی