۴
۱۸
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۱۶۲۴۴۰
مدیرعامل پتروشیمی جم:

حیات پتروشیمی جم به نیروی انسانی وابسته است

باید شرایط را متناسب با بازارهای هدف مطابقت دهیم، و ضمن حفظ بازارهای سنتی در حوزه‌های مختلف، بازارهای جدید مطلوب پتروشیمی جم نیز ایجاد شود. در این زمینه نیاز است با بررسی و رفع چالش‌ها، روند فروش و بازارهای جم رو به رشد باشند.
هاشم نجفی پتروشیمی جم
هاشم نجفی پتروشیمی جم
 
 
مدیرعامل پتروشیمی جم گفت: «حوزه منابع انسانی برای ما موضوع اصلی و مهم‌ترین حوزه است، چرا که حیات مجتمع به نیروی انسانی وابسته است. پاداش‌ها و رفاهیات بایستی متناسب با بهره‌وری کار و میزان تولید باشد و تفاوت‌ها میان کارکنان و جایگاه ایشان معقول و منطقی باشد.»
 
دکتر محمدهاشم نجفی اردکانی صبح دوشنبه 25 دی ماه 1402 در جلسه صبحگاهی با مدیران پتروشیمی جم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) عنوان کرد: «بر خود واجب می‌دانم از زحمات مهندس قنبریان، مدیرعامل سابق مجموعه تقدیر کنم، امیدوارم ایشان هر جا هستند منشا خیر و برکت باشند همانطور که در پتروشیمی جم اینگونه بود و اورهال سال جاری را به عنوان یک عملیات بزرگ و پرچالش با موفقیت پشت سر گذاشتیم.»
 
وی با اشاره به سرفصل‌های مسائل پیش رو و تاکید بر امر تولید اظهار کرد: «نسبت به مشکلات مجموعه پتروشیمی جم غریبه نیستیم. آنچه امروز پاشنه آشیل ما شده موضوع تولید به عنوان اولویت اول است و شخص اول و سکاندار تولید نیز مدیر و معاون مجتمع هستند. در هر حوزه‌ای به دنبال آمارسازی نیستیم و  باید آنچه واقعیت است به طور کامل و شفاف احصاء شود.»
 
دکتر نجفی اردکانی تاکید کرد: «در موضوع تامین قطعات، با توجه به شرایط مالی و زمستان پتروشیمی‌ها، باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه، خریدهای غیرضروری بررسی و متوقف شود. امّا آنچه ضرورت دارد این است که همواره قطعات یدکی مهم به سرعت تهیه و تامین شود.»
 
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم با اشاره به اهمیت فروش محصولات جم و بازارهای در دسترس گفت: «باید شرایط را متناسب با بازارهای هدف مطابقت دهیم، و ضمن حفظ بازارهای سنتی در حوزه‌های مختلف، بازارهای جدید مطلوب پتروشیمی جم نیز ایجاد شود. در این زمینه نیاز است با بررسی و رفع چالش‌ها، روند فروش و بازارهای جم رو به رشد باشند.»
 
وی با تاکید بر اهمیت تسریع در پیشبرد پروژه‌های توسعه‌ای تصریح کرد: «با توجه به حضور نخبگان و متخصصان در مجموعه جم نباید پروژه‌های ما روی زمین بماند، چرا که پروژه پادجم را با ظرفیت همین متخصصان داخلی پیش برده‌ایم. ما باید این حس را ایجاد کنیم که یک خانواده هستیم.»
 
مدیرعامل پتروشیمی جم با بیان اینکه باید به زیرساخت‌ها و تکمیل زنجیره ارزش توجه جدی داشته باشیم، افزود: «در خصوص پروژه توسعه پلیمر کنگان نیز همین موضوع صدق می‌کند. ما نباید اجازه دهیم پلیمر کنگان مسیر پادجم را طی کند. پادجم و پلیمر کنگان جزیره مستقل نیستند، و همه باید ذیل پتروشیمی جم به مدیران جم پاسخ دهند.»
 
دکتر محمدهاشم نجفی اردکانی با اشاره به اهمیت رفاه کارکنان خاطرنشان کرد: «حوزه منابع انسانی برای ما موضوع اصلی و مهم‌ترین حوزه است، چرا که حیات مجتمع به نیروی انسانی وابسته است. من با تک تک این همکاران زندگی کرده‌ام و شرایط منطقه را می‌دانم، پاداش‌ها و رفاهیات بایستی متناسب با بهره‌وری کار و میزان تولید باشد و تفاوت‌ها میان کارکنان و جایگاه ایشان معقول و منطقی باشد.»
 
گفتنی است دکتر محمدهاشم نجفی اردکانی، روز چهارشنبه 20 دی ماه 1402 طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نفت ما ..…..تر از شما خبرنگار وجود ندارد
خط رهبری
نفت همیشه کارش درسته
حتما دست امثال شما و دوستانتون را رو کرده که اینطور کینه داری
در دوره ای که صداقت از بین رفته نفت ما همیشه شفاف و روشنگر حقیقت بوده
جهت اطلاع
ااز فساد ق در شیراز چه خبر
بدبخت ب… گرفتار باند ق … در پتروشیمی شیراز شد
علی
مدیر منابع انسانی فقط مریم سادات هاشمی. واقعا هم تخصص داره هم تبحر و
شهاب
با سلام
این مدیری شما میفرمایید تخصص چی داره؟!!!
تخصص جذب نیرو؟
یعنی الانه اگر یه شخص با سواد و با رزومه ی عالی بره پیش ایشون جذب و استخدامش میکنه؟؟؟؟ اصلا میتونه شخصی رو که سفارش و یا معرفی نشده رو استخدام کنه؟؟؟
جرئتشو داره؟؟؟
پس از چیه این مدیر تعریف تمجید میکنی؟؟؟
اینکه یه سفره از ثروت و منابع پهن شده و فقط یه عده ی خاصی دارن بهره میبرن، با حقوق و مزایای نسبتا خوب، تعریف و تمجید داره؟؟؟؟؟!!!!
همون که فیش نجومیش به علت مامور بودنش از پاسارگاد رسانه ای شد؟؟؟ یعنی همون که پاسارگادیها نمیخوانش و با نجفی رفت پارک تحقیقات برگردوندنش و پاسارگاد کارشناس تحقیقاته؟؟؟ چی میگین؟؟ یعنی همه چیز باید بهم بیاد...
حسام
خدا کنه این تغییرات مدیریتی کمکی به کارگران روز مزد چندین ساله مجموعه پتروشیمی جم بشه نیروهای که نه عیدی ته پاداش و سنواتی دارن
صابر
سلام و درود خدمت جناب آقای نجفی اردکانی توراخدا ماروزمزدهارو هم سامان دهی کنید ما هم خیلی تلاش میکنیم امیدواریم با اومدن شما کار ماهم درست بشه
جواد زمانی
نیازبه کاردارم
زمانی
روزمزد فراموش نشود .....
یوسف
سلام
من در پتروشیمی جم ۱۵ سال است که کار می کنم
خسته نباشید میگم به مهندس خوش قلب جناب آقای قنبریان هر جا هستید سالم و برقرار باشید .
و ورود مهندس نجفی را تبریک عرض می کنیم . ما با تمام تلاش و کوشش پا به پای مهندس می ایستیم و پتروشیمی جم را به خوبی خوشی نگه‌ میداریم .
سلام.خدمت مهندس.ماهم سالهای نه چندان دوریکی ازکارکنان پتروشیمی بودیم.که به دلایلی مجبوربه ترک انجاشدیم.باتمام رایزنی هایی که انجام شدموفق به برگشت نشدیم.امیدوارم باوجودجنابعالی هرچه زودترموجبات کارماهم فراهم شود.محمدحسن جوکار
عارف
روح مهندس قاسم زاده یکی از مدیران منابع انسانی سالیان قبل پتروشیمی جم شاد باد که واقعاً انسان بزرگی بود و به همه پرسنل اعم کارگر و کارشناس چه روز مزد و چه رسمی رسیدگی میکرد
Shayan
درود بر شما
لطفا اینقدر نیروی انسانی و نقش و شامورتی بازی رو بگذارین کنار، بیش از نیمی از همین پرسنلی که حرفشونو میزنین از طریق پارتی و آشنا و رانت وارد پتروشیمی ها شده اند و شایسته سالاری کجا بوده، تا وقتی این دقل بازی و روابط باشه، معلومه نخبه از این مملکت فرار میکنه و آدم متخصص بیکار میمونه، اگرم یک نفر بازنشسته بشه یا جذب نیرو باشه اونقدر آدم انجا تو کمین نشستن تا دوست و آشنا و فک و فامیل خودشونو بیارن سرکار، بابا اون امکانات و غذا و حقوقی که به شماها میدن فقط حق شماها نیست، این سرمایه ی ملی همه ی مردمه، شماها فکر میکنین خیلی کار میکنین و شاخ غول میشکنین، بیاین ببینین مردم چندین برابر شماها کار میکنن و سختی میکشن و کمترین حقوق رو میگیرن و کسی نه ازشون تشکر میکنه و نه پاداش بهروری و و کارانه و امکانات و غذا و پرواز و ده هها چیز دیگه بهشون میدن....
حامی حیوانات و محیط زیست
و حیاط پتروشیمی خارک به گربه نره و روباه مکار هست
حامی حیوانات و محیط زیست
یه پیشنهاد برای کارکنان جم دارم
گربه نره و روباه مکار خارک رو بهتون میدیم بجاش هیچی نمیخوایم
حمید
سلام با تشکر از اقای دکتر من فقط این مطلب را به عنوان پیشنهاد میگویم چون خود شما مشکلات و زحمات یک دکترای فنی را لمس کرده اید .در صورتی که بخواهید نیروهای خود را از این حالت خفتگی خارج کنید تکلیف تمام دکترهایی که در پتروشیمی جم کار میکنند را مشخص فرمایید تا هر کس جای خود باشد مدیر منابع انسانی هم اگر یک دکتر مدیریت داشتید ان را قرار دهید اطراف شما غیر از دکتر کسی نباید باشد تا همه چیز بهتر از گذشته باشد.تفاوت ها باید به سمت بهتر شدن پیش روند و هیچ تمایلی به بیان عملکرد گذشته نداریم قبلا عالی بودند و اکنون شما عالی تر عمل کنید.....
حسن
سلام
کلا کامنتها همه شخصی هست.......
دور شما فقط باید دکتر باشد . خود شما اگر الان دیپلم بودی میگفتی کلا صنعت باید دیپلمه باشد.......
اون تیکه دکترای مدیریت رو هم خیلی خوب اومدید . به صورت نامحسوس پیشنهاد خودتون یا دوستانتون رو بعنوان مدیر منبع انسانی دادید.
راستی چقدر دکتر زیاد شده...............