۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۶۳۰۳۸

کسب رتبه اول آزمون ریسک سایبری توسط تیم فاوا مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

سرپرست واحد فناوری اطلاعات شرکت اظهار داشت: لازم به ذکر است طبق برنامه‌ریزی صورت پذیرفته در آینده ای نزدیک حضور پر رنگی در بخش‌های امنیت شبکه چه در بخش شبکه محلی و چه در بخش شبکه صنعتی توسط تیم فاوا شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خواهیم داشت.
کسب رتبه اول آزمون ریسک سایبری توسط تیم فاوا مخازن سبز پتروشیمی عسلویه
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،تیم فاوا شرکت ضمن حضور در کمپ آموزش، پیشگیری و مقابله با حوادث سایبری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارس موفق به کسب رتبه اول آزمون ریسک سایبری با مشارکت تیم های پتروشیمی بوشهر، تاسیسات دریایی و پترو پالایش کنگان شد.
مهندس سلیمانی، سرپرست واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ضمن تقدیر و تشکر از همکاران واحد فاوا و بخصوص همکاران واحد فاوا سایت عسلویه بعنوان نمایندگان حاضر در کمپ یاد شده، اعلام کرد:
واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در سالهای اخیر رشد های مناسبی در زمینه های فناوری اطلاعات و امنیت شبکه داشته است.
وی با برشمردن دستاوردهای ای گروه طی سال‌های گذشته از جمله انجام دستورالعمل‌های مصوب سازمان افتا ریاست جمهوری بعنوان متولی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و نیز تکمیل سند راهبردی حوزه امنیت شبکه و در آینده ای نزدیک برگزاری مناقصات CSMS و ISMS، افزود: طی سه ماه گذشته این واحد اهتمام بیشتری در حوزه امنیت شبکه بنا به اعلامیه های واحدهای بالادستی داشته است و با مطالعه و برگزاری ساختار امنیت شبکه صنعتی بعنوان اولویت کسب و کار خود، همواره سعی کرده در این مهم پیشرو باشد.
مهندس موسوی عنوان داشت: خدا را شاکریم که در روزهای جاری گروه امنیت شبکه واحد فناوری اطلاعات با توجه به دانشی که از طریق آموزش‌های مستمر در حوزه امنیت شبکه داشته‌اند، توانسته‌اند در کمپ آموزش، پیشگیری و مقابله با حوادث سایبری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی پارس با همراهی شرکت های پتروشیمی بوشهر و تاسیسات دریایی و پترو پالایش کنگان به مقام اول آزمون ریسک سایبری دست پیدا کنند که در همین راستا از تمامی همکاران فعال در حوزه فاوا شرکت بخصوص همکاران فاوا سایت عسلویه و تیم امنیت شبکه شرکت نهایت تشکر و قدردانی را دارم.
سرپرست واحد فناوری اطلاعات شرکت در پایان اظهار داشت: لازم به ذکر است طبق برنامه‌ریزی صورت پذیرفته در آینده ای نزدیک حضور پر رنگی در بخش‌های امنیت شبکه چه در بخش شبکه محلی و چه در بخش شبکه صنعتی توسط تیم فاوا شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه خواهیم داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


طاها
افزایش باند بازی و رشد فزاینده هزینه های نامعلوم دست آورد آقایون در شرکت مخازن هستش
این آقا بدون سابقه اجرایی مناسب در حوزه IT الان شده رییس با در نظر گرفتن اینکه نفرات قبلی که این همه تلاش کردند رو گذاشتند کنار.
این بنده خدا جا سوییچی بقیه نفرات وابسته به مدیرعامل فعلی هستند
اسم این بنده خدا سلیمانی نه موسوی