۲
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۶۳۶۴۳

ایران در پرونده کرسنت بیش از ۲ میلیارد دلار محکوم شد

معاون حقوقی رییس جمهور تصریح کرد: با وجود خسارت سنگین کشور بابت صدور رای قطعی در پرونده کرسنت، دولت سیزدهم توانست از تشکیل پرونده کرسنت ۲ با تعیین خسارت بیش از پرونده نخست، جلوگیری کند.
ایران در پرونده کرسنت بیش از ۲ میلیارد دلار محکوم شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون حقوقی رییس جمهور گفت: ایران در پرونده شکایت شرکت "کرسنت"، که با محوریت و جولان افراد خائن و فاسد به جریان افتاد، بدون اینکه یک دلار گاز از طریق این شرکت بفروشد به پرداخت بیش از ۲ میلیارد دلار جریمه محکوم شد.
محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در همایش آموزشی معاونان حقوقی سپاه در مشهد گفت: دعاوی یاد شده در سال ۹۳ آغاز شد و رای نهایی آن در سال ۱۴۰۰ و زمان معاونت حقوقی بنده، صادر شد که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۲۹ میلیون دلار در این پرونده محکوم شده ایم.
وی تصریح کرد: با وجود خسارت سنگین کشور بابت صدور رای قطعی در پرونده کرسنت، دولت سیزدهم توانست از تشکیل پرونده کرسنت ۲ با تعیین خسارت بیش از پرونده نخست، جلوگیری کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


پاکسازی شرکت نفت !!
مشکل اصلی کشور و صنعت نفت این است که شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت به زایشگاه شرکتهای مافیایی تودلی تبدیل شده اند که درامد اصلی شرکت را کانالیزه کرده و حیف و میل مینمایند !!
===========
راه حل هم کاملا مشخص است :‌
انحلال شرکتهای مافیایی درون شرکت ملی نفت و صندوق بازنشستگی نفت !!
( در یک کلام : پاکسازی قاطع شرکت نفت )

==============
کارگاه آموزشی ( ۱ ) :
مدیران ارشد ، نمایندگان و کاندیداهای مجلس ، بیست بار از روی این متن بنویسند !!