۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۲۰۲

حمله پهپادی مقاومت به بندر نفتی حیفا

مقاومت عراق پیشتر و در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.
حمله پهپادی مقاومت به بندر نفتی حیفا
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،حمله های پهپادی مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و صبح امروز نیز حیفا هدف قرار گرفت.
  مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که صبح امروز چهارشنبه بندر نفتی حیفا در اراضی اشغالی را با دو پهپاد هدف قرار داده است.
در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: در راستای تداوم رویکرد ما در مقاومت علیه اشغالگران و یاری مردم غزه و در واکنش به کشتارهایی که رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی شامل کودکان و زنان و سالخوردگان مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق صبح امروز چهارشنبه دهم آوریل ۲۰۲۴ بندر نفتی حیفا در اراضی اشغالی را با دو پهپاد هدف قرار دادند.
مقاومت اسلامی عراق در بیانیه خود بر تداوم حمله ها به مواضع دشمن صهیونیست تاکید کرد.
گفتنی است که مقاومت عراق از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر تاکنون بارها به مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه حمله کرده است.مقاومت عراق پیشتر و در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد. این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نتیجه می شود افزایش قیمت دلار و هزینه های زندگی در ایران