۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۶۴۹۷۴

تحویل ۳۹ دستگاه از پمپ های پروژه RHUبه پتروپالایش سهروردی صفاهان

فرج پوروند، با بیان اینکه این پمپ بر روی شاسی به طول ۱۰ متر با عرض ۳ و ارتفاع ۴ متر قرار گرفته است گفت : این ابر پمپ ۶۵ تنی RHU قادر است سیال با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد را با فشار ۲۵۰ بار و قدرت ۳۳۰۰ کیلو وات، پمپاژ کند.
تحویل ۳۹ دستگاه از پمپ های پروژه RHUبه پتروپالایش سهروردی صفاهان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل شرکت پمپ های صنعتی بین المللی نفت، در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ابر پمپ پروژه RHU پترو پالایش سهروردی رونمایی کرد و در تاین مراسم گفت: تکنولوژی بسیار بالا ( های تک )، دقت فنی فوق العاده و گذراندن سخت ترین تست ها و استانداردهای روز دنیا در ساخت این پمپ موجب شد دانش فنی این تجهیز کاربردی در صنعت پالایشگاهی، در کشور بومی سازی شود و این تجهیز از انحصار اروپا خارج گردد.
 مهندس مهدی فرج پوروند، با بیان اینکه این پمپ بر روی شاسی به طول ۱۰ متر با عرض ۳ و ارتفاع ۴ متر قرار گرفته است گفت : این ابر پمپ ۶۵ تنی RHU قادر است سیال با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد را با فشار ۲۵۰ بار و قدرت ۳۳۰۰ کیلو وات، پمپاژ کند.
وی با اشاره به اینکه از نظر ابعاد و مختصات فنی و مهندسی این اولین پمپ ساخته شده در کشور است  افزود: تمامی مراحل طراحی، مدل سازی، ریخته گری و ساخت کلیه قطعات داخلی و خارجی این پمپ توسط مهندسان ایرانی انجام گرفته و از ۲۰ سال خدمات پشتیبانی نیز برخوردار است.
گفتنی است از مجموع ۳۹ دستگاه پمپ مورد نیاز پروژه RHU در پتروپالایش سهروردی تا کنون ۳۰ دستگاه تحویل این شرکت شده است و ۹ دستگاه پمپ باقیمانده عظیم الجثه با ابعاد و کارایی موردنیاز تا پایان سال ساخته و تحویل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان می گردد. پتروپالایش سهروردی از شرکت های تابعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که در حال اجرای طرح های توسعه پالایشگاهی با رویکرد زیست محیطی و ارتقاء کیفی محصولات است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی