۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۱۴۳۳۰۲

ادامه مذاکرات نفتی با شرکت‌های روسی

با حضور مقام‌های سیاسی و اقتصادی ایران و روسیه، توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه انرژی بررسی شد.
ادامه مذاکرات نفتی با شرکت‌های روسی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   جواد اوجی، وزیر نفت ایران و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی روسیه با همراهی محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد انرژی روسیه عصر روز سه‌شنبه (۲۸ دی‌ماه) راه‌های ارتقای سطح همکاری‌های دو کشور را در زمینه اقتصادی و نفتی بررسی کردند.
اوجی با بیان اینکه توافق‌های خوبی در حوزه همکاری‌های نفت و انرژی به‌دست آمده است، تصریح کرد: مذاکرات خوبی برای همگرایی اقتصادی، رفع موانع، سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه همکاری‌های حوزه نفت و انرژی با طرف روسی بدست آمد.
 بر اساس این گزارش، در دو روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در روسیه نشست‌های متعدد با شرکت‌های نفتی روسیه با هدف توسعه همکاری‌های و انعقاد قراردادهای مشارکت برگزار شد و سه‌شنبه نیز وزیر نفت با وزیر انرژی روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 همچنین رییس جمهوری به دعوت رسمی همتای روس با هدف گسترش همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، چهارشنبه، ۲۹ دی‌ماه عازم روسیه می‌شود.
 حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما، دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روسیه، بخشی از برنامه‌های رئیس‌جمهوری در این سفر دوروزه است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی