۴
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۱۳۳۶۳۴
اختصاصی "نفت ما"/

تغییرات گسترده در پتروشیمی آبادان کلید خورد

برخی از مدیران ارشد این شرکت و همچنین در بخش بازرگانی پتروشیمی آبادان دستخوش تغییرات خواهند شد.
پتروشیمی آبادان
پتروشیمی آبادان
یک منبع آگاه در گفت و گو با نفت ما از تغییرات گسترده در پتروشیمی آبادان به دلیل تخلفات متعدد در این شرکت خبر داد.
وی افزود: برخی از مدیران ارشد این شرکت و همچنین در بخش بازرگانی پتروشیمی آبادان دستخوش تغییرات خواهند شد.
پتروشیمی آبادان یکی از شرکت های زیر مجموعه تاپیکو است که در تولید پی وی سی مشغول به فعالیت است.
نفت ما پیشتر از وجود فساد در واحد ۶۰۰ این پتروشیمی خبر داده بود که بزودی گزارش مبسوطی از این پروژه منتشر خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


احسنت به نفت ما
فسادیاب
بسیارعالی. گزارش و مستندات را ارایه کنید
دانایی
معلوم بود به جون هم می افتید
ایرج ناصر
استاد دانایی
شماکه دانایید خبراز جزئیات دارید که این گونه قضاوت می کنید؟ می دونید چه اتفاقاتی افتاده؟ می دونید عده ای چه کردند با یک پروژه ملی؟ حداقل بپرسید تا بتونید آگاهانه قضاوت کنید.
ایرج ناصر
باسلام....
اون منبع آگاهتون اگر ذره ای وجدان داره اسناد به قول خودش فساد را رو کنه تا من هم اسنادی شامل گفتگوهای ضبط شده در جلسات پروژه و مکاتبات انجام شده را به رخش بکشم تا بداند نمی تواند با فراربه جلو خودرا از خیانت ها مبرا کند. شمااگر سرسوزنی دنبال حقیقت هستید به جای نقل از منبع آگاه کذایی (که حتی جرات ذکرنامش راهم ندارد) سری کوتاه به پیمانکارانی بزنید که با تمام تخلفات و نابکاری های مدیرطرح وقت (که اسنادش موجوداست) و حمایت های نهان و آشکار افرادمعلوم الحال، مردانه ایستادند و پروژه ای را به ثمرنشاندند که پس از ۸ ماه حضور مدیر طرح وقت، به دلیل سو مدیریت شدید بالادست ها، پروزه را بدون P & ID، بله بدون P & ID رها کرد و رفت. کسانی که پروژه انجام داده اند می دانند که معنی پروژه ای که پس از ۸ ماه از حضور مدیر طرحش فاقد P & ID است چه مفهومی دارد.
آنگاه همین مدیرطرح در گزارش مورخ ۹۸.۱۱.۰۷ خود پایان پروژه ای را ۹۸.۱۱.۳۰ اعلام می کند که در هنگام فرارایشان از منجلابی که خودش با نظارت بالادستانش درست کرده بودند فقط ۶۵ ٪ پیشرفت داشت.
به منبع آگاهتان بگویید خدایی هم وجود دارد که خائنان، دروغ گویان و فاسدان بیت المال را (که از هیچ فرصتی برای چپاولش نمی گذرند) در روز قیامت بازخواست خواهد کرد.
والسلام
بی نام
همیشه نفرین آبادان پشت سرش خواهد بود
صدراله امیرحاجی ونکی
جناب آقای بچاری مدیرعامل محترم
آیا شما دراین مدت طولانی که سهم در رکود کامل وریزش مداوم قرار دارد حاضر به هیچ اقدامی نیستید وفقط نظاره گرید؟آیا نمیبینید سرمایه سهامدار خرد در حال سوختن وذوب شدن هست؟از خشم ائمه اطهار بترسبد ودست از درازدستی به اموال سهامدار خرد بردارید؟!!شما را به شیر پاکی که خورده ای اگر ناتوان در اداره شرکت هستید استعفا بدین ونگذارید بیشتراز این سرمایه مانابود بشه