۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۱۳۹۷۸۷

ورود وزیر نفت به گچساران

جواد اوجی وزیر نفت امروز به گچساران سفر کرد.
ورود وزیر نفت به گچساران
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    وزیر نفت برای شرکت در جلسه شورای اداری صبح امروز، به این شهرستان سفر کرد و هم اکنون در حال بازدید از سد چم شیر است.
بنا به این گزارش سد چمشیر با هدف تولید انرژی برقابی به میزان ۴۸۲ گیگا بایت ساعت در سال و تامین آب کشاورزی، شرب، صنعت و توسعه گردشگری و کنترل سیلاب در حال احداث است و هم اکنون ۸۴ درصد پیشرفت کاری دارد.
شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم فرعی تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دومین تولید کننده نفت خام است.
این شرکت با متوسط تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت و بیش از یک میلیارد فوت مکعب گاز خشک در روز سهم عمده‌ای در تأمین درآمد‌های اقتصادی کشور دارد.
همچنین قرار گرفتن تلمبه خانه گوره و چندراهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل گناوه، ازسوی دیگر گچساران را به عنوان یک شرکت مهم در عرصه تولید و صدور نفت خام مطرح ساخته است.
قرار گرفتن تأسیسات این شرکت در چهار استان کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، بوشهر و فارس از ویژگی‌های این شرکت است که در کنار قرار گرفتن تلمبه خانه عظیم گوره و چندراهه نفت خام صادراتی کشور در حوزه عملیات این شرکت گچساران را به قلب صادرات نفت خام کشور تبدیل کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی