۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۱۴۴۱۲۲
علی عسکری در افتتاح نمایشگاه ساخت داخل کیش خبر داد:

امضای ۲۰۰ تفاهم نامه با تولیدکنندگان داخلی

ارایه قطعات و تجهیزات ساخت داخل در نمایشگاه کیش مصداق دیگری بر توان داخلی سازی و جبران عقب ماندگی تاریخی ما در حوزه صنعت پتروشیمی است.
امضای ۲۰۰ تفاهم نامه با تولیدکنندگان داخلی
علی عسکری در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی"حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی" گفت: این نمایشگاه که جلوه ای از قدرت و توان داخلی در بومی سازی و خودکفایی صنعت پتروشیمی است، نشان می دهد که تحریم ها نتوانسته اند خللی در توسعه پتروشیمی کشور ایجاد کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامی نفت ما از کیش، وی ادامه داد:حضور قدرتمند بانک ها به عنوان تامین کننده های سرمایه برای اجرای پروژه های پتروشیمی نقطه عطف این نمایشگاه است و این نوید را می دهد که بانک ها این ظرفیت را دارند که سرمایه گذاری خود در حوزه پتروشیمی را در سال آتی به بیش از دو برابر در مقایسه با سال آینده برسانند. ارایه قطعات و تجهیزات ساخت داخل در نمایشگاه کیش نیز مصداق دیگری بر توان داخلی سازی و جبران عقب ماندگی تاریخی ما در حوزه صنعت پتروشیمی است، قدرت شرکت های دانش بنیان در تولید دانش فنی و حتی لایسنس نیز از نمایشگاه کیش فهم می شود. نکته دیگر در این رابطه، نقش بی بدیل مناطق ویژه اقتصادی در توسعه پتروشیمی است. مشارکت این مناطق در نمایشگاه کیش نشان از توان آنها و ظرفیت هایشان برای توسعه ساخت داخل در پتروشیمی دارد. علی عسکری در پایان نوید داد: در حاشیه این نمایشگاه ۲۰۰ تفاهم نامه بین هلدینگ خلیج فارس و شرکت های داخلی به امضا خواهد رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی