۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۱۵۳۷۸۳

ناکامی در انتقال ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال سوخت خبر داد.
ناکامی در انتقال ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ منوچهر نصیری، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان یزد به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در حین گشت زنی و ایست بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی، طی یک عملیات، موفق به شناسایی یک محموله قاچاق سوخت شدند.
نصیری افزود: در بازرسی از یک دستگاه تریلر کشنده تانکردار از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران در محور یزد به کرمان مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.
نصیری با اشاره به توقیف یک دستگاه تریلر کشنده تانکردار حامل سوخت قاچاق عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی