۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۱۵۶۳۰۶

ریزش شاخص کل بورس ادامه دار شد

شاخص کل بورس با ریزش ۱۴ هزار و ۸۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحدی ایستاد.
ریزش شاخص کل بورس ادامه دار شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،امروز چهارشنبه (۷ تیر) شاخص کل بورس با اُفت ۷ هزار و ۳۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۱۶۸ واحدی قرار گرفت. در انتهای شاخص کل بورس با ریزش ۱۴ هزار و ۸۰۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۳۹۵ واحدی ایستاد.
ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان رسید. «پارسیان»، «شپدیس» و «فارس» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «شپدیس» و «وبملت» سه نماد پر تراکنش بودند.
شاخص کل هم وزن با اُفت ۴ هزار و ۷ واحدی روی پله ۷۵۶ هزار و ۶۳۴ واحدی قرار گرفت.
همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۶ هزار و ۳۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۴۵۰ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۶۵ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۶۲۱ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز شیمیایی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۶۸۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «خودرو» و «بانک ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های واعتبار، ثامن، سیلام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شخارک، کرازی و پارسیان بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های کشرق، غگلپا و سپیدار بیشترین افزایش قیمت و سهام حگهر، ریشمک و زاگرس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
افران، شپدیس و فملی ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرازی، شستا و کرازی ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
ثبات، کارا و نوآفرین ۰۶ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، ثبات ۲ و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی