۴
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۱۲۳۹۸۷

بازتاب رسانه ای گزارش "نفت ما" از تخلف در شرکت انتقال گاز

گزارش مستند اخیر نفت ما با عنوان "پرونده تخلفات سعید توکلی در شرکت انتقال گاز" که به همراه اسناد مربوطه دیوان محاسبات در 17 خرداد در این پایگاه خبری-تحلیلی منتشر شده بود، مورد استقبال مخاطبان واقع شده و حتی بازتاب های گسترده ای در محافل رسانه ای داشته است.
بازتاب رسانه ای گزارش "نفت ما" از تخلف در شرکت انتقال گاز
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در این میان روزنامه "راه مردم" در 18 خرداد با درج تیتر "در شرکت انتقال گاز چه خبر است" در صفحه نخست خود و باز نشر گزارش در صفحه 4 ، خواستار ورود نهادهای نظارتی به عملکرد این شرکت شده است.
پایگاه های خبری میز نفت، تدبیر 24، آفتاب، روز نو، پندار آنلاین، اتاق نفت، و ... نیز گزارش نفت ما را بازنشر کرده و بازتاب داده اند.
بدیهی است این تلاش نفت ما در انتشار گزارش های پیشگیری از تخلفات احتمالی در صنعت نفت، و بازنشر آن توسط رسانه های حقیقت طلب، نشان می دهد که پیشگیری از تخلفات و مبارزه با آن، تبدیل به یک دغدغه و مطالبه عمومی شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مطمئن باشید کارکنان مظلوم شرکت انتقال گاز ایران که یکی از بزرگترین شرکتهای وزارت نفت هست قدردان عزیزانی مثل شما هستن.
امیدوارم در همه مسیر زندگی و کار موفق باشید
احسنت بر شما
کاری کردید کارستان
ای کاش به‌مدیران مناطق هم ورود کنند . علی الخصوص مدیران جدید انتصابی ایشون که سابقه تخلف هم دارند .
این ادم ازاول شایستگی چنین سمتی نداشت بیش از حد پرخاشگرمغرور خودخواه بود البته مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز ظاهرا بخوبی ایشان را شناخته بودندکافی است کمی به سخنان ایشان تامل کنیم زه زوایای شخصیتی ایشان پی خواهیمبرد
واقعیتش به نظر میومد بیشتر چوب عملکرد ضعیف مدیران قبلی سازمان را خورد.بیشتر موارد مربوط به سال های قبل از مدیریت وی بود و معلوم نیست سازمان بازرسی سال های قبل کجا بوده.تخلفات ذکر شده وی در حد پول خرد هم در قیاس با اختلاس های نجومی فعلی نیست.شاید چون دزد نبود و مانع دزدی شده برکنارش کردن.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی